باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 11:07:36
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تکواندوکاران مس دوم دی ماه در ادامه رقابت های لیگ برتر به میدان می روند

شنبه 30 آذر ماه 1398 ساعت 13:17

دیدارهای هفته هشتم و نهم لیگ برتر تکواندو برای مشخص شدن قهرمان نیم فصل، دوم دی ماه به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود که تکواندو کاران مس کرمان نیز در این روز به میدان می روند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رقابت های هفته هشتم و نهم از دور رفت هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» یادواره شهید عبدالکریم کجبافی با حضور 9 تیم روز دوشنبه  دوم دی ماه در فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، پالایش نفت آبادان، صنعت مس کرمان، فرمانیه، کانون تکواندوکاران مهاجر و یزدان تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها هستند.

در یکی از دیدارهای هفته هشتم؛هوگوپوشان صنعت مس کرمان که تا پیش از برگزاری بازی های این هفته با کسب 8 امتیاز از شش بازی در رده پنجم جدول قرار دارند، برابر تکواندوکاران فرمانیه صف آرایی می‌کنند که تیم فرمانیه از شش مسابقه خود با کسب 5 امتیاز در رده هفتک جدول رده بندی می باشد.

در دیگر بازی های این هفته؛تیم لوازم خانگی کن صدرنشین به مصاف شهرداری ورامین می‌رود که در رده دوم قرار دارد. دانشگاه آزاد اسلامی که رده چهارم را به خود اختصاص داده با پاس قوامین رده سومی مبارزه می‌کند. و آخرین مبارزه هفته نیز میان تیم‌های کانون تکواندوکاران مهاجر و باشگاه یزدان پیگیری می‌شود.شرکت پالایش نفت آبادان در این هفته استراحت دارد.

در رقابت های هفته نهم؛ مسی های کرمان برابر تیم یزدان صف آرایی میکنند که این تیم با شش امتیاز در رده ششم جدول رده بندی تا پیش از بازی های این روز قرار دارد.

در دیگر مسابقات؛ تیم‌های لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد به رقابت میپردازند. شهرداری ورامین برابر فرمانیه قرار می‌گیرد. تیم‌ پاس قوامین به مصاف تیم شرکت پالایش نفت آبادان می‌رود. هوگوپوشان کانون تکواندوکاران مهاجر نیز در این هفته استراحت دارند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74574