باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 00:56:14
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی بسکتبال مس: روز به روز بیشتر هماهنگ می شویم

سه‌شنبه 26 آذر ماه 1398 ساعت 11:08

مربی تیم بسکتبال مس کرمان با ابراز رضایت از پیروزی تیم خود برابر تیم آویژه صنعت، از هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان در ادامه مسابقات لیگ برتر گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حسین مهدوی در پایان بازی تیم بسکتبال مس برابر آویژه صنعت مشهد که با پیروزی 70 بر 60 تیم مس خاتمه یافت گفت: بازی بسیار سنگینی بود اما تیم ما نیاز به پیروزی در این بازی داشت که با همت و از خود گذشتگی بازیکنان به این مهم دست پیدا کردیم.

مربی بسکتبال مس با بیان اینکه حریف از تیم های با امکانات لیگ برتر محسوب می شد گفت: آویژه تیم قدری بود که از بازیکنان و مربیان خوب خارجی سود می برد اما برای پیروزی بر این تیم نیاز به هماهنگی بازیکنانمان داشتیم که خوشبختانه روز به روز بیشتر به مرز هماهنگی کامل نزدیک می شوند و امیدواریم که در نیم فصل دوم این هماهنگی بیشتر و کامل تر نیز بشود.

مهدوی با اشاره به حمایت های باشگاه گفت: با حضور آقای دادبخش به عنوان سرپرست امیدواریم که این حمایت ها کامل تر شود . در نیم فصل مراحل تقویت تیم ما بیشتر دنبال شود تا در بازی های برگشت با قدرت بیشتری مسابقات را آغاز کنیم.

وی با تشکر از مقامات باشگاه به نقش پررنگ هواداران در کسب این پیروزی اشاره کرد و گفت: در لحظات حساسی از بازی حمایت هواداران کاملا به بچه های ما انگیزه و قدرت مضاعف می داد و تیم ما با تشویق هواداران برای رسیدن به این پیروزی تلاش زیادی به خرج داد که خوشبختانه به این مهم نیز دست یافت تا این پیروزی حاصل یک کار مشترک از تمامی عوامل باشگاه و هواداران باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74565