باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:05:00
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تساوی دختران فوتسال مس و شکست نوجوانان فوتبالیست مس در شیراز

شنبه 23 آذر ماه 1398 ساعت 09:42

تیم های فوتسال دختران مس و فوتبال نوجوانان مس در رقابت های لیگ برتر خود این هفته در شیراز به مصاف نمایندگان این شهر رفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم دختران مس در بازی پانزدهم این فصل خود در شیراز میهمان تیم پویندگان بود که با تساوی دو بر دو موفق شد از این بازی خارج از خانه با یک امتیاز برگردد.

در این بازی نرجس کریمی هر دو گل شاگردان خانم ایرانمنش را به ثمر راسند تا دختران فوتسال مس با این یک امتیاز در جدول بازی ها 17 امتیازی شوند و در رده هشتم جدول قرار گیرند.

دختران فوتسال مس بازی هفته آینده خود را روز جمعه 29 آذر ماه در کرمان برابر تیم رهیاب تهران برگزار خواهند کرد.

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان نیز که در بازی یازدهم این فصل خود در شیراز میهمان تیم بهمن بود، با وجود شکست یک بر صفر از میزبان خود، همچنان در صدر جدول رده بندی گروه خود باقی ماند.

نوجوانان مس با وجود این شکست با 18 امتیاز همچنان در صدر جدول گروه خود حضور دارند و با وجود شکست این هفته تیم آوای میناب، خیلی اتفاقات بعیدی در این گروه باید رخ دهد تا صعود تیم نوجوانان مس از این مرحله با حطر مواجه شود.

نوجوانان مس هفته آینده استراحت خواهند داشت و در آخرین بازی مرحله اول خود روز سوم دی ماه در کرمان میزبان تیم فولاد یزد خواهند بود.

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان نیز که صعود خود را به دور بعد رقابت های لیگ برتر قطعی کرده است، بازی این هفته خود را به جای 22 آذر ماه در روز 29 آذر ماه برابر تیم ایستاتیس در یزد برگزار خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74551