باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 22:41:47
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حریف امروز مس به کرمان نیامد/عوامل بازی حاضر، شهرداری تبریز غایب

پنج‌شنبه 21 آذر ماه 1398 ساعت 09:41

با توجه به عدم حضور تیم شهرداری تبریز در کرمان تا این لحظه به نظر می رسد بازی امروز مس کرمان برابر این تیم برگزار نخواهد شد اما مطابق قوانین تیم مس و عوامل برگزاری بازی باید در ساعت مقرر یعنی 14 در ورزشگاه حاضر باشند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ از صبح دیروز پس از انتشار بیانیه باشگاه شهرداری تبریز مبنی بر انصراف از بازی برابر مس کرمان در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور گمانه زنی هایی در رابطه با برگزاری یا عدم برگزاری آن بازی مطرح شد.

با وجود انتشار این بیانیه تیم فوتبال مس بدون توجه به آن برنامه های تدارکاتی و تمرینی خود را پیگیری کرد و آخرین جلسه تمرینی این تیم عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه باهنر برگزار و پس از آن اردوی پیش از بازی این تیم نیز برگزار گردید.

همچنین عوامل باشگاه مس کرمان و هیات فوتبال نیز کلیه جلسات و تدارکات لازم برای برگزاری این بازی را مطابق برنامه قبلی در دستور کار قرار دادند و هماهنگی های لازم برای پخش مستقیم بازی و همچنین نیروی انتظامی، آتش نشانی،  اورژانس و...انجام گرفت.

در تماسی که مقامات سازمان لیگ فوتبال کشور نیز با عوامل باشگاه مس برقرار کردند بر اجرای کلیه عوامل بازی مطابق روال معمول تاکید گردید.

در حالی که از تبریز خبرهایی مبنی بر سفر تیم شهرداری به کرمان مخابره شده بود اما در نهایت ظهر امروز کنسلی بلیط های پرواز این تیم به کرمان گزارش شد.

با این وجود تدارکات لازم برای انجام بازی در کرمان همچنان در دستور کار قرار داشت و جلسه فنی اعضای تیم نیز در اردوی مس برگزار گردید.

در ساعات ابتدایی چهارشنبه شب اکبریان داور این بازی از سوی فدراسیون به عنوان داور بازی دیگر معرفی شد تا به نوعی عدم برگزاری بازی از سوی فدراسیون نیز تائید گردد.

با این وجود جلسه هماهنگی شب قبل از بازی در غیاب تیم شهرداری تبریز در کرمان برگزار گردید و داوران جدید بازی نیز معرفی شدند.

تا آخرین ساعات چهارشنبه شب همچنان هیچ خبری از اعزام تیم تبریزی به کرمان مخابره نشده است اما طبق قوانین بازی فردا راس ساعت با حضور کلیه عوامل برگزاری و تیم میزبان مراسم ابتدایی خود را برگزار خواهد کرد و پس از آن بر اساس گزارش ناظر بازی پیرامون نتیجه آن که سه بر صفر به سود تیم مس کرمان خواهد بود، حکم لازم صادر خواهد شد.

همچنین در اردوی تیم فوتبال مس در شب قبل از بازی با شهرداری تبریز مراسم تولد حسین شنانی بازیکن تیم فوتبال مس کرمان برگزار شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74549