باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 22:24:36
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس در هیچ صورتی بازی با شهرداری تبریز را دست کم نمی گیرد

چهارشنبه 20 آذر ماه 1398 ساعت 10:35

تیم فوتبال مس کرمان تا زمانی که سه امتیاز بازی فردا برابر شهرداری تبریز را به طور قطعی در حساب خود نبیند، این بازی را دست کم نخواهد گرفت و با تمام تمرکز و قوا برای این بازی آماده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هرچند با انتشار بیانیه باشگاه تبریزی، سفر این تیم به کرمان برای بازی فردا در هاله ای از ابهام قرار گرفت اما بازیکنان مس به هیچ عنوان از تمرکز کامل برروی این بازی غافل نخواهند شد چراکه بهرشکل مس برای حفظ خود در جمع مدعیان باید سه امتیاز این بازی را در حساب خود ببیند.

تیم شهرداری تبریز در ابتدای این فصل قرار بود با نام علم و ادب در بازی های لیگ شرکت کند که به دلیل مسائل قانونی این اتفاق تا امروز عملی نشده است تا همچنان نام این تیم به طور قانونی شهرداری تبریز باشد.

شاگردان بهاالدین پناهی در تیم شهرداری تبریز موفق شدند هفته گذشته با نتیجه یک بر یک در تبریز تیم صدرنشین لیگ یک یعنی گل ریحان را متوقف کنند از همین رو شاید این نتیجه خوب فرصت را برای انتشار بیانیه روز گذشته این تیم فراهم کرده باشد.

تیم تبریزی با وجود اینکه از 15 بازی این فصل با 6 امتیاز در قعر جدول است، نفرات خوبی در ترکیب خود دارد که در برخی بازی ها برای تیم هایی که آن ها را دست کم گرفتند مشکل آفرین شدند.

علاوه بر نتیجه خوب هفته قبل این تیم برابر گل ریحان، آن ها تیم آلومینیوم اراک را نیز با نتیجه مساوی متوقف کردند و در بابل نیز برابر تیم رایکا به پیروزی رسیدند که همین نتایج نشان می دهد نباید آن ها را به هیچ وجه دست کم گرفت.

حسین فلاحیان و جواد بابایی با دو گل زده و یک پاس گل در ترکیب این تیم خطرناک ترین بازیکنان فصل بوده اند و در کنار آن ها بازیکنان شاخصی مثل محمد قنبری، امین شجاعیان، رامین خلیل پور، سیامک رضایی و مهدی قریشی در این تیم توپ می زنند.

تیم تبریزی با 9 گل زده و 28 گل خورده بدترین آمارها را در لیگ یک این فصل به نام خود ثبت کرده است و از پانزده مسابقه قبلی خود 1 پیروزی، 3 تساوی و 11 شکست در بازی های این تیم ثبت شده است.

اگر تیم تبریزی روز پنجشنبه به کرمان سفر کند، نهمین بازی خارج از خانه این فصل خود را برابر مس برگزار خواهد کرد که این تیم در 8 بازی خارج از خانه قبلی خود 7 شکست و 1 پیروزی در کارنامه ثبت کرده بود و در برابر 5 گل زده خود در این بازی ها 17 گل خورده به ثبت رسانده بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74547