باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 19:36:18
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

احمد نخعی:تمامی اقدامات خود برای بازی با شهرداری را مطابق برنامه قبلی انجام می دهیم

چهارشنبه 20 آذر ماه 1398 ساعت 09:53

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به انتشار خبر کناره گیری تیم فوتبال شهرداری تبریز از بازی فردا برابر مس کرمان، گفت: تمامی اقدامات ما برای انجام این بازی مطابق برنامه ریزی قبلی به قوت خود باقی است و هیچ تغییری در برنامه تدارکاتی ما برای بازی فردا ایجاد نشده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ احمد نخعی در این باره گفت: تیم ما به هیچ عنوان ذهن خود را درگیر لغو یا عدم لغو این بازی نخواهد کرد و تمامی نفرات تیم ما مطابق همان برنامه ریزی قبلی برای انجام این بازی تمرین خواهند کرد و اردوی ما نیز شب قبل از این بازی با ذهنیت کامل در جهت برگزاری بازی تشکیل خواهد شد.

نخعی افزود: مطابق قانون اگر هم تیم حریف به کرمان نیاید ما باید در ورزشگاه حاضر شویم و تمامی عوامل برگزاری مسابقه نیز باید در استادیوم حاضر باشند از همین رو هیچ تغییری در جهت برنامه های برگزاری این بازی ایجاد نخواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال مس در رابطه با آخرین پیگیری های خود مبنی بر انجام و یا لغو این بازی گفت: تا این لحظه به غیر از بیانیه باشگاه تبریزی هیچ موضوع دیگری مبنی بر لغو این بازی منتشر نشده است و در آخرین تماس ها مشخص شده است که تیم تبریزی برای سفر به کرمان مشغول برنامه ریزی بوده است از این جهت ما کاملا به چشم برگزاری قطعی به این بازی نگاه می کنیم.

نخعی با بیان اینکه بازیکنان مس عصر امروز آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از برگزاری مسابقه فردا در استادیوم شهید باهنر کرمان برگزار خواهند کرد گفت: خوشبختانه برای این بازی مصدوم و یا محرومی نیز نداریم و پس از تمرین عصر امروز اردوی پیش از بازی خود را نیز تشکیل خواهیم داد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74546