باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 13:16:27
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

باشگاه تبریزی پیش از بازی با مس برای رفع مشکلات خود تهدید به کناره گیری کرده است

چهارشنبه 20 آذر ماه 1398 ساعت 09:32

در حالی که مجموعه تیم فوتبال مس کرمان تمرکز خود را برروی بازی روز پنجشنبه برابر تیم شهرداری تبریز قرار داده بود، ناگهان شب گذشته این تیم در بیانیه ای کناره گیری خود را از مسابقات لیگ دسته اول اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بیانیه مشکلات مالی و عدم همکاری برای تغییر نام باشگاه شهرداری تبریز به اسپانسر فعلی این تیم یعنی باشگاه علم و ادب علت کناره گیری این تیم از بازی های لیگ یک اعلام شده است و در پایان آن قید گردیده " امید است با حل مشکلات مطرح شده بتوانیم با قدرت هرچه بیشتر در ادامه مسابقات حضور یابیم".

به نظر می رسد تیم تبریزی در آخرین هفته از نیم فصل اول رقابت های لیگ یک، تهدید به کناره گیری از مسابقات را وسیله ای برای رفع مشکلات مالی خود و البته مراحل قانونی تغییر نام خود کرده است.

پیش از این نیز بارها در فوتبال ایران دیده شده است که هر زمان تیمی دچار مشکلات مالی و غیر مالی می گردد نامه ای مبنی بر انصراف از مسابقات منتشر می کند اما با گرفتن قول های مساعد پس از آن راهی رقابت خود می گردد که این موضوع حتی در لیگ برتر این فصل فوتبال کشور نیز برای تیم هایی مثل پارس جم و نفت آبادان نیز رخ داده است.

به نظر می رسد در مرحله اول، این بیانیه تیم تبریزی نیز در همین راستا باشد و این تیم پس از گرفتن قول های مساعد، مسابقه خود را در کرمان برگزار کند و حداقل به همین سرعت از مسابقات کنار نکشد.

هرچند مقامات تیم تبریزی به صراحت اعلام کرده اند که در بازی فردا در کرمان به میدان نخواهند آمد اما باید دید تا صبح فردا عوامل این تیم خود را به کرمان خواهند رساند که اتفاق دور از ذهنی نخواهد بود چراکه مقامات سازمان لیگ نیز اجازه نخواهند داد که این تیم به راحتی در مسابقه این هفته خود شرکت نکند.

البته کناره گیری تیم ها از مسابقات لیگ یک اتفاق عجیب و غریبی نیست و در فصل قبل بازی ها و در هفته های ابتدایی دو تیم سیاه جامگان و نفت تهران از رقابت های لیگ یک کنار کشیدند و در فصل 93 نیز تیم اتکا گرگان در نیم فصل از لیگ یک کنار کشید.

در صورتی که کنار کشیدن تیم شهرداری تبریز از رقابت های لیگ یک قطعی شود، امتیازات و نتایج این تیم در نیم فصل اول به قوت خود باقی می ماند و در نیم فصل دوم بازی های این تیم صفر می شود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74545