باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 07:01:22
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

امیدهای مس در تبریز امیدهای تراکتورسازی را ناامید کرد

چهارشنبه 20 آذر ماه 1398 ساعت 09:07

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان در ادامه رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور، در تبریز دست به کار بسیار بزرگی زد و تیم امیدهای تراکتورسازی را در شهر خود با نتیجه قاطع سه بر یک شکست داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور، شاگردان آقای عسگری در تبریز با دو گل علیرضا قادری و تک گل حسین رجبی امیدهای تراکتورسازی را در شهر خود با ارائه یک بازی بسیار زیبا و غیورانه ناامید کرد تا سه امتیاز بسیار مهم و شیرین را به حساب خود بریزد.

این پیروزی بزرگ در هوای سرد تبریز درحالی به دست آمد که امیدهای تراکتورسازی پیش از این فقط یک باخت خانگی برابر سپاهان داشتند.

این بازی البته تحت تاثیر بازی تیم های تراکتور و مس در رقابت های جام حذفی نیز بود و از حواشی این بازی به کری دو تیم برای این رقابت نیز می توان اشاره کرد.

امیدهای مس کرمان با این سه امتیاز شیرین 25 امتیازی شدند و در ده چهارم جدول قرار گرفتند و بازی هفته بعد خود را روز دوشنبه 25 آذر در کرمان برابر تیم نساجی برگزار خواهند کرد.

اما در ادامه رقابت های لیگ برتر جوانان کشور نیز از ساعت 14 امروز تیم جوانان مس در زمین اختصاصی شهدا مس میزبان جوانان ملوان انزلی می باشد.

جوانان مس همینک با 15 امتیاز در رده نهم و جوانان ملوان با 21 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند. 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74544