باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:35:16
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ارزیابی مدرس بین المللی فیفا از تمرینات مدیرعامل و سرمربی مس کرمان(عکس)

سه‌شنبه 19 آذر ماه 1398 ساعت 13:32

چندی پیش آقایان محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان و مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان مس، دوره پرولایسنس مربیگری یا A پیشرفته را پشت سر گذاشتند که ارزیابی عملی این دوره مربیگری امروز در تمرینات تیم های مس به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای مرتضی محصص مدرس بین المللی فیفا که این دوره زیر نظر وی برگزار شد، صبح امروز در تمرینات تیم های فوتبال بزرگسالان مس کرمان و مس نوین عملکرد آقایان محمودی نیا و حسینی را به صورت عملی مورد ارزیابی قرار داد.

آقای محصص ابتدا در تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان مس حضور یافت و کار مجتبی حسینی سرمربی این تیم را مورد ارزیابی قرار داد و سپس در تمرین تیم مس نوین شرکت کرد که تمرین امروز این تیم به طور کامل زیر نظر و با دستورات آقای محمودی نیا برگزار شد.

آقای محصص ضمن ابراز رضایت از امکانات سخت افزاری باشگاه مس کرمان حضور یک مدیرعامل کاملا مسلط بر فوتبال و علم مدیریت را در باشگاه مس اتفاقی بسیار ارزنده برای فوتبال ایران ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود با دانش بسیار خوب آقای مجتبی حسینی که در کلاس های اخیر نیز کاملا به روز شده است، تیم فوتبال مس کرمان هرچه سریعتر به جایگاه اصلی خود در لیگ برتر کشور دست پیدا کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74543