باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 10:10:40
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

باخت بسکتبال مس در شبی که سه کوارتر را از شهرداری بندرعباس برد(عکس)

سه‌شنبه 19 آذر ماه 1398 ساعت 09:46

تیم جوان بسکتبال مس کرمان در شبی که سه کوارتر را از تیم شهرداری بندرعباس برد، در نهایت در لحظات آخر کواتر چهارم بازی را به میزبان خود واگذار کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم جوان مس کرمان در سالن شهید نصراللهی این شهر میزبان تیم شهرداری بندرعباس بود.

این بازی کاملا نزدیک و در اوج حساسیت برگزار می شد و دو تیم در برابر هم حتی یک لحظه نیز پا پس نمی کشیدند و در امتیازات شانه به شانه هم حرکت می کردند.

بسکتبالیست های جوان و پرانگیزه مس کرمان که برای رسیدن به پیروزی در این بازی تمام تلاش خود را به کار بسته بودند در کوارترهای اول تا سوم با نتایج 14 بر 12/ 31بر26 و 43 بر 41 بر میهمان خود غلبه کردند.

اما در کوارتر چهارم، سرماخوردگی شدید بازیکنان اثرگذاری مثل رضا آذر شاه که با افت بدنی آن ها همراه شد و تجربه بیشتر تیم بندرعباس که از بازیکنان خارجی نیز بهره می برد و همچنین تصمیمات نامهربانانه داور بازی با بسکتبالیست های مس، در نهایت سبب شد تیم شهرداری بندرعباس با نتیجه نزدیک 69 بر 66 بر تیم بسکتبال مس کرمان غلبه کند.

شاگردان آقای کسایی پور در تیم مس در این بازی نیز بسیار بدشانس بودند که علی رغم تلاش بسیار خوب خود که با تشویق تماشاگران نیز همراه شد، در به ثمر نشاندن شوت های سه امتیازی خود با بدشانسی مواجه شدند تا نتوانند نتیجه این بازی را از آن خود کنند.

این دومین بازی متوالی است که بسکتبالیست های مس در خانه با وجود شایستگی های بسیاری که از خود نشان دادند بازی را واگذار کردند و این موضوع نشان می دهد که تیم بسکتبال مس کرمان با وجود همه مشکلاتش در هفته های آتی می تواند برابر رقیبان حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

تیم بسکتبال مس با انجام 9 بازی و تعداد بازی کمتر نسبت به حریفان، با ده امتیاز در رده چهاردهم جدول است و بازی هفته آینده خود را روز 21 آذر ماه در تهران برابر تیم نیروی زمینی برگزار خواهد کرد که در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74540