باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 04:48:53
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

لزوم حمایت هواداران در بازی‌های خانگی/مس نوین به سه امتیازها هم چنگ بزند

شنبه 16 آذر ماه 1398 ساعت 13:23

ماموریت مس نوین در هفته دوازدهم لیگ دو بی تردید شکستن تابوی تساوی است و این تیم باید برای بهبود جایگاهش به سه امتیاز برسد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ شش هفته شکست ناپذیری از مس نوین یک تیم پر اعتماد به نفس و محکم ساخته و این تیم در هر زمینی تعریف‌ها را به سوی خود می‌کشد و می‌شنود.

شاگردان رضا ترکزاده رفته رفته به شرایط ایده آلی رسیده‌اند و مس نوین مقابل هر تیمی به یک حریف بد قلق تبدیل می‌شود. نکته جالب اینکه 6 هفته شکست ناپذیری باعث شده مس نوین به بهترین رکورد خود در سه فصل اخیر حضورش در لیگ دو برسد.

شاید دو تساوی و یک پیروزی مقابل تیم‌های پایین جدولی آنچنان که باید و شاید نگاه‌های مطمئنی را به سوی مس نوین جلب کرد اما مس نوین در دو بازی اخیر خود به ترتیب مقابل تیم‌های دوم و چهارم جدول نمایش برابری ارائه کرده و حتی با چاشنی شانس می‌توانست مقابل شهید قندی و خیبر که از هر جهت برای صعود حمایت می‌شوند، به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند.

بازیکنان مس نوین با هماهنگی در هفته‌های اخیر و انجام بازی‌های محکم و هدفمند، شخصیت تیمی خود را به وضوح نشان داده‌اند اما کسب تساوی‌ و حفظ رکورد شکست ناپذیری از این پس در ردیف دوم برنامه‌های این تیم قرار می‌گیرد.

مس نوین برای نزدیک شدن به بالای جدول نیاز مبرمی به برد به خصوص در بازی‌های خانگی دارد و به همین دلیل عبور از میلادمهر تهران برای تیم ترکزاده بسیار کلیدی است.

مهدی نخعی سرپرست مس نوین درباره شرایط این تیم می‌گوید: خوشحالم که در هفته‌های گذشته تیم ما شخصیت واقعی خود را پیدا کرده و بازیکنان به خودباوری و اعتماد به نفس رسیده‌اند. همدلی و تلاش تمام بازیکنان در تمرینات رمز ثبت رکورد شکست ناپذیری است.

وی با بیان اینکه مس نوین برای این هفته محروم ندارد و فقط رضا نصری به دلیل مصدومیت در تمرینات این هفته غایب بوده است، گفت: مصمم به کسب سه امتیاز خانگی هستیم و در این راه به حمایت هواداران هم احتیاج داریم. در تمام شهرها می‌بینیم که تیم‌ها از حمایت هواداران سود می‌برند و بازیکنان مس نوین هم دوست دارند از آن‌ها حمایت شود. امیدواریم هواداران در این بازی مهم ما را همراهی کنند.

مس نوین فردا یکشنبه ساعت 14 در ورزشگاه باهنر برای تکمیل تساوی هفته گذشته در خرم آباد مقابل میلادمهر تهران قرار می‌گیرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74532