باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 23:30:07
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مدیرعامل باشگاه مس کرمان: اشتباهات داوری را محکم و مستند پیگیری می کنیم

شنبه 16 آذر ماه 1398 ساعت 12:14

مدیرعامل باشگاه مس کرمان پس از اتفاقات داوری بازی روز گذشته واکنش نشان داد و از برقراری مکاتبات باشگاه مس با عوامل فدراسیون فوتبال و کمیته داوران برای بررسی موضوعات داوری در بازی های مس کرمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای محمود محودی نیا مدیرعامل باشگاه مس در رابطه با تصمیم داور در بازی با آلومینیوم اراک مبنی بر مردود کردن گل این تیم گفت: متاسفانه این چندمین اشتباه اثرگذار داوری در این فصل از بازی ها برعلیه تیم مس کرمان بود و ما این موضوع را قویا از طریق نهادهای مرتبط پیگیری خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: خوشبختانه با انتشار ویدیو صحنه گل ما، کاملا مشخص بود که هیچ خطایی در این صحنه رخ نداده است و بنده شخصا بعد از این موضوع با چند کارشناس برجسته داوری صحبت کردم که همگی به صحت گل تیم ما اذعان کردند و من بعد از اطمینان بر سر این موضوع بلافاصله با مقامات فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ارتباط برقرار کردم تا این مسئله را به آن ها نیز منتقل کنم.

آقای محمودی نیا در ادامه افزود: ما این رویه را نداریم که برخلاف برخی تیم ها برای کسب امتیاز به دنبال هجمه باشیم اما از حق خودمان نیز کوتاه نمی آئیم. این اولین بار نبود که در این فصل برای مس اشتباه اثرگذار داوری رخ می داد. در بازی با آرمان گهر در سیرجان پنالتی مسلم ما اعلام نشد، در بازی با خوشه طلایی نیز داور هند بازیکن حریف را برای ما اعلام پنالتی نکرد که کاملا واضح بود، در بازی با بادران نیز داور یک گل سالم ما را مردود اعلام کرد و یک پنالتی واضح ما را نیز نادیده گرفت، در بازی با نود ارومیه داور یک پنالتی بسیار عجیب و دور از ذهن را به ضرر تیم ما اعلام کرد که همان توپ تبدیل به گل شد و از اخراج مسلم دروازه بان حریف نیز در یک صحنه چشم پوشید و در بازی با آلومینیوم اراک نیز گل سالم ما مردود اعلام شد که همگی این موارد به تائید کارشناسان رسیده است.

وی با بیان اینکه ما همچنان به جامعه داوری با چشم پاک نگاه می کنیم و درصدد نیستیم که موضوعی را به آن ها نسبت دهیم گفت: تمامی موارد فوق را مستند کرده ایم و به کمیته داوران ارجاع می دهیم، متاسفانه میزان سودی که تیم مس از اشتباهات داوری در نیم فصل اول داشت اصلا تناسبی با ضررهایی که تیم ما از ناحیه کرد نداشت و این موضوعی است که کمیته داوران باید دقت بیشتری برروی آن ها داشته باشد تا اشتباهات واضح و اثرگذار داوری حداقل در بازی های حساس و نزدیک کم شود.

آقای محمودی نیا با بیان اینکه مکاتبات مستند و محکم خود را با کمیته داوران و فدراسیون فوتبال ادامه خواهیم داد افزود: یک اشتباه در لیگ یک می تواند ضررهای جبران ناپذیری به تیم های این لیگ بزند و متاسفانه تیم مس کرمان از آن دسته تیم هایی بوده است که در نیم فصل اول رقابت ها به شدت از ناحیه داوری متضرر شده است که جا دارد کمیته داوران ضمن بررسی دقیق صحنه گل ما در بازی با آلومنیوم در اراک، از تکرار این اشتباهات در بازی های آینده به خصوص از ناحیه تصمیمات داوران اجتناب کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74526