باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17:44:10
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مهدی مرجان زاده داور بازی مس در اراک برابر آلومینیوم

سه‌شنبه 12 آذر ماه 1398 ساعت 22:40

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های این هفته لیگ یک اعلام شد که بر این اساس مهدی مرجان زاده بازی مس در اراک برابر آلومینیوم را قضاوت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مرجان زاده نام شناخته شده ای برای هواداران مس در این فصل می باشد که او پیش از این قضاوت بازی تیم های مس کرمان و مس رفسنجان در رفسنجان را برعهده داشت که اخراج سجاد حیدری و عدم اعلام پنالتی به سود مس کرمان در این بازی محل بحث عوامل تیم مس در این بازی بود.

مرجانزاده متولد 16 خرداد 1357 در خراسان رضوی می‌باشد که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1379 با اخذ مدرک درجه سه داوری آغاز کرد و در سال 1387 درجه ملی خود را گرفت.

او در فصوا قبل نیز سابقه‌ی قضاوت دو بازی مس  را نیز داشته است از جمله داوری بازی تیم‌های مس کرمان ونفت آبادان در لیگ دسته یک سال 95 که با پیروزی 2بر1 تیم مس در آبادان همراه بود و همچنین قضاوت بازی مس در کرمان برابر تیم ماشین سازی تبریز در سال 96 که تیم مس کرمان یک بر صفر این بازی را پیروز شد.

بر طبق آمارهای ارائه شده مرجان زاده سه بازی این فصل لیگ برتر و پنج بازی لیگ یک را پیش از این قضاوت کرده است.

کمک های آقای مرجان زاده در این بازی امین زاهدی و سیاوش باقرنژاد می باشند و سعید لهراسبی داور چهارم آن می باشد. ناظر داوری این بازی نیز بابک وسیله بر خواهد بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74516