باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 03:37:40
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بازی غیورانه بسکتبالیست های مس برابر پتروشیمی و امید بیشتر به هفته های آتی(عکس)

سه‌شنبه 12 آذر ماه 1398 ساعت 10:40

تیم بسکتبال مس کرمان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور برابر تیم صدرنشین و قدرتمند پتروشیمی بندر امام بازی بسیار خوب و غیورانه ای از خود ارائه کرد و با وجود شکست نزدیک 83 بر 76 همه هواداران را به هفته های آتی امیدوار ساخت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم جوان بسکتبال مس کرمان در حالی در سالن شهید نصراللهی کرمان برابر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی قرار گرفت که تیم پتروشیمی از چند بازیکن ثابت تیم ملی کشورمان در ترکیب خود سود می برد.

بسکتبالیست های مس از ابتدا بدون ترس از نام حریف بازی بسیار غیورانه و خوبی برابر حریف خود ارائه کردند و حتی در کوارتر چهارم موفق شدند بازی را به نتیجه تساوی نیز بکشانند اما در نهایت تیم حریف از تجربه و قدرت بدنی خود بهره بیشتری گرفت و تنها با اختلاف هفت گل بیشتر این بازی را به سود خود خاتمه داد.

شاگردان محمد کسایی که در این بازی با تمام وجود بازی کردند و نهایت توان خود را ارائه کردند تا صدرنشین بدون شکست این فصل لیگ برتر و نماینده ایران در آسیا را حسابی به دردسر بی اندازند، در پایان بازی با تشویق شدید تماشاگران حاضر در سالن روبرو شدند.

آقایان محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس به همراه کهندل، کافی و نامجو از پرسنل مدیریتی باشگاه و آقایان پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان کرمان و ایرانمنش رئیس هیات بسکتبال این بازی را از نزدیک مشاهذه کردند.

تیم بسکتبال مس کرمان در بازی هفته بعد روز پنجشنبه 14 آذر ماه در گرگان به مصاف تیم شهرداری این شهر خواهد رفت.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74511