باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 ساعت 21:13:30
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بسکتبال مس برای قد کشیدن میان غول ها زمان می خواهد/سبد مس را از دلگرمی پر کنیم

دوشنبه 11 آذر ماه 1398 ساعت 08:34

وقتی که تیم بسکتبال مس کرمان طلسم 13 ساله صعود به لیگ برتر را شکست و موفق شد پس از حدود یک دهه بسکتبال کرمان را در کنار غول های زیر سبد ایران صاحب نماینده کند، مشخص بود که این تیم برای ورود به این مسابقات شرایط خاصی را پیش رو خواهد داشت که زمان مهمترین اصل آن خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم بسکتبال مس کرمان در رقابت های این فصل کشور یکی از جوان ترین تیم های حاضر در مسابقات محسوب می شود که در برابر برخی از تیم های رقیب خود که تک تیم باشگاه خود محسوب می شوند، طبیعی است که از نظر امکاناتی و نفری نتواند هم گام با آن ها حرکت کند.

عمده تیم های بسکتبال لیگ برتری که اکثرا تک تیم باشگاه های خود هستند و با جذب بازیکنان خارجی و فراهم کردن شرایط سخت افزاری مناسب، طبیعی است که در زمان مسابقه از این امکانات برابر تیم های دیگر بهره ببرند و در هفته های اخیر مصاف های تیم بسکتبال مس به خصوص در بازی های خانگی خود برابر همین تیم های قدرتمند و مدعی لیگ برتر بوده است.

بدشانسی مس در چینش بازی های خانگی خود و مصاف با تیم های قدرتمند و مدعی لیگ برتر سبب شده است که بلندقامتان باانگیزه و پرامید مس نتوانند نتایج و جایگاه دلخواه خود را در جدول کسب کنند اما بسکتبالیست های مس قطعا آنقدر انگیزه دارند که امانت دار میراث صعود فصل قبل تیم باشند و در هفته های پیش رو اجازه ندهند که این دست آورد مهم از دست برود.

بسکتبالیست های مس در ادامه بدشانسی های چینش بازی های نیم فصل اول خود در مسابقه های خانگی، امروز هم در کرمان برابر پتروشیمی بندر امام به میدان می روند که تمامی بازی های فصل خود را برده است و به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل قطعا در بازی امروز خود در کرمان هم با تمام توان به مصاف مس می رود.

اما بدون شک با ادامه حرکت تیم بسکتبال مس و هماهنگی بیشتر تیم که اولین فصل حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند، به خصوص در نیم فصل دوم که بازی های ساده تر خود را در خانه برگزار می کند، قطعا نتایج و جایگاه تیم بهبود خواهد یافت.

سبد بسکتبال مس که هنوز هفته های آغازین حضور خود را در لیگ برتر نسبت به بسیاری از تیم های پرتجربه لیگ برتر طی می کند، اگر پر از امید و خودباوری شود و بازیکنان این تیم اعتماد به نفس خود را برای هفته های آفتابی تر آینده در این مسابقات از دست ندهند و همچنان دلگرمی را پشت سر خود ببیند، بقا در لیگ برتر برای سروقامتان جوان و پر از انگیزه بسکتبال مس اصلا دور از دسترس نخواهد بود.

تیم بسکتبال مس کرمان عصر امروز از ساعت 16 در سالن شهید نصراللهی کرمان به مصاف تیم پتروشیمی بندرامام صدرنشین رقابت ها خواهد رفت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74508