باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 07:11:50
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس نوین در خرم آباد شخصیت حفظ می کند(عکس)

یکشنبه 10 آذر ماه 1398 ساعت 10:22

یکی از بازی‌‌های دشوار فصل برای دومین هفته متوالی در بشقاب مس نوین قرار گرفته که این تیم می‌داند باید برای افزایش اعتماد سازی از خرم آباد با لبخند خارج شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ لیگ دسته دوم همانند دیگر لیگ‌های کشوری هفته‌های رو به پایان نیم فصل خود را سپری کند و تیم‌ها در تکاپوی رقم زدن بهترین پایان هستند تا برای یک نیم فصل دوم دست نخورده امیدوار بمانند.

مس نوین در گروه الف لیگ دو قرار دارد و در حالی که انتظارات نسبت به عملکرد این تیم بالاتر از جایگاه نهمی و کنونی‌اش بوده است، اعضای آن در صدد کسب نتایج مورد نیاز برای امیدواری در نیم فصل دوم در سه بازی پیش رو هستند.

مس نوین در 5 هفته اخیر از شکست دوری کرده و در سه بازی گذشته نیز از دروازه این تیم حراست شده است و با توجه به شکل بازی این تیم و هماهنگی نسبی که بازیکنان به وضوح در این هفته‌های دوری از شکست به نمایش گذاشته‌اند، حفظ روند نسبتا خوب کنونی ماموریت مهم مس نوین خواهد بود.

شاید بهترین زمان برای ارزیابی شخصیت اوج گرفته مس نوین، بازی این هفته در خرم آباد و مقابل یکی دیگر از تیم‌های مدعی این فصل است. خیبر با یک بازی کمتر در رده چهارم جدول قرار گرفته و بهترین خط دفاع گروه را در اختیار دارد اما مس نوین می‌تواند اوج گیری خود را در این بازی هم ادامه دهد.

شاگردان ترکزاده که صبح دیروز به خرم آباد رسیدند، یک جلسه تمرینی سبک را در زمین شماره دو ورزشگاه تختی انجام دادند؛ یک تمرین شاداب و پر انگیزه که در طول هفته نیز در تمرینات تیم محسوس بود و باعث شده کادرفنی با نگاهی امیدوارانه به بازی حساس این هفته فکر کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74506