باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 05:09:35
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه های بازی مس و نیروی زمینی/عیار مس این فصل روز به روز بیشتر از دیروز

یکشنبه 10 آذر ماه 1398 ساعت 08:51

تیم فوتبال مس کرمان در حضور هواداران خود به یک پیروزی شیرین دیگر در این فصل از رقابت های لیگ یک دست یافت تا عیار محبوبیت و اقتدار این فصل خود در رقابت های لیگ یک بیشتر از پیش کند و با اعتماد به نفس هرچه بیشتر به بازی های آینده چشم بدوزد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این تیم یک بار دیگر امیدها را در شهر به خود زنده کرده است و حالا نام مس باردیگر با غرور و افتخار بر لب های کرمانی ها جاری است و این تازه شروع یک پروژه مهم برای آن می باشد که باید به یک جشن صعود بزرگ ختم شود.

ساعت بسیار بد بازی در روز شنبه ساعت 14 سبب شده بود که بسیاری از هواداران مس را که دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می دهند نتوانند برای تماشای این بازی خود را به ورزشگاه برسانند.

پیش از شروع بازی به مناسبت اولین سالگرد درگذشت آقای حاج جعفری رئیس سابق هیات فوتبال کرمان یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اعلام شد.

امید روانخواه سرمربی تیم نیروی زمینی به دلیل محرومیت این بازی را از روی سکو دنبال کرد و نمی توانست برروی نیمکت تیم خود بنشیند.

پخش مستقیم این بازی مس همراه با بحث کارشناسی از شبکه استانی بود تا اطلاعات بیشتری از این بازی مخابره شود.

آقای دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس در نیمه دوم این بازی در ورزشگاه حاضر شدند تا بازی را از نزدیک مشاهده کنند. ایشان در پایان بازی به همراه مدیریت باشگاه مس در رختکن تیم نیز حاضر شدند و به بازیکنان این تیم خسته نباشید و تبریک گفتند.

در پایان این بازی جشن مشترک تیم مس و هواداران این تیم که برای کرمانی ها یک عادت جذاب و لذت بخش شده است بازهم در ورزشگاه باهنر برپا شد و تشویق ایسلندی مشترک با فریاد مس یک بار دیگر در ورزشگاه طنین انداز شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74503