باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 23:07:18
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

زمان احتمالی قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

چهارشنبه 6 آذر ماه 1398 ساعت 12:23

با انجام سه بازی باقی مانده از دور یک هشتم نهایی جام حذفی، چهره تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها در کنار مس کرمان کامل شد تا زمان احتمالی قرعه کشی این رقابت ها نیز مشخص گردد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در حالی که پیش از این تاریخ ششم آذر (امروز) به عنوان زمان برگزاری این مراسم از سوی سعید فتاحی رییس برکنار شده کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام شده بود مسئولان این سازمان تاریخ قبلی را به دلایلی لغو شده اعلام می‌کنند.

قرعه کشی دور یک چهارم نهایی جام حذفی پس از دیدار‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انجام خواهد شد. هفته دوازدهم با مصاف ماشین سازی و سایپا در روز پنجشنبه هفتم آذر در تبریز آغاز می‌شود و روز شنبه 9 آذر پایان می‌یابد. با این حساب قرعه کشی جام حذفی به یکی از روز‌های یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده (11 و 12 آذر) انجام خواهد شد. خبر رسمی این تاریخ طی روز‌های آینده از سوی مسئولان سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

گفتنی است در کنار مس کرمان تیم های پرسپولیس، استقلال، شهرداری ماهشهر، تراکتورسازی تبریز، سپاهان، شاهین بوشهر و نفت مسجد سلیمان تیم های تشکیل دهنده این مرحله از مسابقات می باشند.

تیم های تراکتورسازی، مس کرمان و شاهین بوشهر تیم های میهمان مرحله قبل مسابقات بودند که در صورت روبرو نشدن با یکدیگر در قرعه کشی، میزبان بازی مرحله بعد خواهند بود.

با انجام قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی حریف تیم مس در این مرحله مشخص خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74497