باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:53:47
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس و یک خاطره جذاب از بازی برابر نیروی زمینی

چهارشنبه 6 آذر ماه 1398 ساعت 11:11

تیم فوتبال مس کرمان که این روزها خیز خود را برای جهش به بالای جدول برداشته است، در هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، روز شنبه نهم آذر ماه در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان تیم نیروی زمینی است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دو تیم در لیگ دسته اول فصل 93 دوبار به مصاف هم رفتند که بازی رفت دو تیم در کرمان به تساوی صفر بر صفر رسید اما در بازی برگشت مس به یک پیروزی روحیه بخش برابر نیروی زمینی در تهران دست یافت که پس از آن در 6 بازی متوالی به پیروزی رسید تا به بالای جدول صعود کند.

این خاطره شیرین از بازی برابر نیروی زمینی در ذهن هواداران در بازی روز شنبه تداعی می شود، و کرمانی ها به شدت امیدوارند که بازهم بازی با نیروی زمینی چنان نیرویی به تیم محبوب آن ها بدهد که پس از پیروزی در آن، با سرعت تمام به بالای جدول صعود کند.

تیم فوتبال نیروی زمینی که امید روانخواه بازیکن سابق استقلال را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می بیند، همینک از 14 بازی خود با کسب 5 پیروزی، 3 تساوی و 6 شکست و ثبت 15 گل زده و 18 گل خورده با 18 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی می باشد.

این تیم در بازی های هفته های اخیر خود اوج گیری قابل توجهی داشته است به طوری که از 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست را ثبت کرده است و این موضوع نشان می دهد که این تیم در کرمان نیز با تمام توان به زمین خواهد آمد.

در خط حمله این تیم نیز بازیکن خطرناکی به نام علی خدادادی بازی می کند که با 6 گل زده و 2 پاس گل یکی از بهترین عملکردها را در لیگ یک این فصل برجای گذاشته است.

از دیگر بازیکنان شاخص تیم نیروی زمینی می توان به وحید مهدی خانی، آرمان اکوان، سیامک کوهنورد، میثم فرزانه، رسول سعیدنیا و علی زاهدی اشاره کرد که نشان می دهد این تیم با وجود استفاده از بازیکنان سرباز اما تیم پرمهره ای در اختیار دارد که بازی محکمی را ارائه می کند.

مس برای گرفتن امتیاز از این حریف باید از موقعیت های گل خود نهایت استفاده را انجام دهد و همانند بازی با استقلال خوزستان تا دقیقه 90 و حتی بیشتر حوصله خود را متمرکز و حفظ کند.

تیم نیروی زمینی که با صعود از رقابت های لیگ دو فصل قبل در بازی های دسته یک این فصل بازی می کند، پیش از بازی این هفته خود در کرمان، 7 بار در خارج از خانه به میدان رفت و 4 شکست و 2 تساوی وی یک پیروزی برابر آلومینیوم را در کارنامه خود ثبت کرد. نیروی زمینی در این بازی ها 6 گل زده و 14 گل خورده را نیز ثبت کرده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74495