باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:22:12
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سمیه عباسپور: کسب قهرمانی لیگ برتر تیروکمان دختران مس بسیار باارزش بود

سه‌شنبه 28 آبان ماه 1398 ساعت 09:27

سمیه عباسپور کاپیتان تیم تیراندازی باکمان دختران مس پس از کسب جام قهرمانی لیگ برتر این فصل کشور توسط دختران مس در بخش کامپوند را بسیار با ارزش دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سمیه عباسپور در رابطه با کسب این عنوان گفت: کسب جام قهرمانی لیگ برتر تیراندازی با کمان توسط دختران تیم مس بسیار مهم و با ارزش بود چراکه این فصل از مسابقات لیگ برتر در حالی برگزار می شد که به تاریخ شروع مسابقات آسیایی و جهانی و همچنین بازی های المپیک نزدیک می شویم و از همین رو تمامی خانم های حاضر در این رقابت ها در تیم های مختلف با نهایت آمادگی در این رقابت ها شرکت کردند.

عباسپور افزود: تیم ما نیز هرچند ملی پوشان کمی در اختیار داشت اما با نهایت غیرت و آمادگی در این مسابقات شرکت کرد و رکوردهای بسیار خوبی برجای گذاشت. تیم ما با وجود اینکه تا هفته ماقبل آخر رقابت ها در رده دوم قرار داشت و کار کسب قهرمانی سخت شده بود، اما در هفته آخر نهایت تلاش خود را برای قهرمانی به خرج داد و من از تمامی اعضای تیم تیم تشکر می کنم که برای کسب این جام قهرمانی نهایت تلاش خود را به خرج دادند.

وی سطح مسابقات این فصل را نسبت به سال های قبل بالاتر دانست و گفت: اگر به رکوردهای مسابقات این فصل دقت کنیم از نظر میانگین به تناسب بالاتر از سال های قبل بود و این نشان از بالاتر بودن سطح مسابقات و به تبع آن باارزش بودن قهرمانی تیم دختران مس در بخش کامپوند دارد.

عباسپور با اشاره به اینکه این سومین سال متوالی است که تیم تیراندازی با کمان دختران مس در لیگ برتر برروی سکو می رود گفت: امیدوارم که حمایت های باشگاه مس از این تیم تداوم داشته باشد و با ادامه این حمایت در سال های آتی نیز این دختران افتخار آفرین بازهم برای باشگاه مس موفقیت و جام کسب کنند.

ملی پوش تیم مس در رابطه با آخرین وضعیت آمادگی خود نیز گفت: بعد از بازی های آسیایی جاکارتا مصدومیت دست من به حدی رسید که دکتر ادامه شرکت در بازی های رسمی را برای من ممنوع اعلام کرد اما من تمرینات بدنسازی خود را دنبال کردم و راضی به انجام عمل نشدم تا همچنان بتوانم تیرهای خود را شلیک کنم.

وی افزود: بعد از مصدومیت بلند مدتی که داشتم در رقابت های لیگ برتر شرکت کردم و رکوردهای خوبی را نیز ثبت کردم اما هنوز تا رسیدن به شرایط مطلوب خودم فاصله دارم که سعی می کنم در هفته های پیش رو و تا قبل از شروع رقابت های رکوردگیری باری تیم ملی، به بهترین وضعیت آمادگی خودم برسم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74470