باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 02:19:31
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مدال های خوشرنگ برای کاراته کاهای مس در لیگ کاراته وان

دوشنبه 27 آبان ماه 1398 ساعت 09:06

رقابت های لیگ کاراته وان کشور با درخشش کاراته کاهای جوان و امید مس کرمان به کار خود ادامه داد و کارتاته کاهای مس مدال های خوشرنگ را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این مرحله از رقابت های کاراته وان کشور که با حضور 1890 کاراته کا از سراسر کشور در شیراز برگزار شد، تیم کاتا نونهالان مس در بخش تیمی به عنوان سومی رقابت ها دست یافت و مدال برنز را از آن خود کرد.

تیم کاتا نونهالان مس با ترکیب امیر حسین اسدی، رضا رضایی و سبحان عوض پور با مربیگری علیرضا سعیدی به این رتبه دست یافت.

در رقابت های رده سنی جوانان تیم کاراته مس کرمان با کسب 2 طلا و یک برنز موفق شد با درخششی خیره کننده عنوان قهرمانی مجموع این رده سنی را از آن خود کند.

در این رده سنی و در بخش کاتا انفرادی میلاد ملک پور با هدایت مهدی محمدی موفق شد بر تمامی رقیبان خود غلبه کند و عنوان قهرمانی را از آن خود نماید.

امیر حسن معین الدینی دیگر کاتارو تیم مس با هدایت مصطفی پورجلالی نیز به دیدار رده بندی رسید که موفق شد مدال برنز را از آن خود کند.

در بخش تیمی کاتا جوانان نیز کاتاروهای مس با ترکیب رضا پور دهقان، ابولفضل شیخ شعاعی و حسین مهدی زاده با هدایت عابد علمدارزاده موفق شدند مقتدرانه از سد تمامی حریفان خود بگذرند و مدال طلا این بخش را از آن خود نمایند.

در رده سنی امیدها نیز درخشش کاراته کاهای مس ادامه داشت و در بخش کاتا انفرادی مهدی رضایی از تیم مس عنوان نخست و مدال طلا این مسابقات و محمد مهدی زاده نیز از همین تیم با هدایت مسعود دانشور عنوان سومی و مدال برنز را از آن خود کرد.

تیم کاتا امید مس کرمان با این مدال ها در مجموع این مسابقات به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74465