باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 15:27:24
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس بدون کوچکترین بازیگوشی برابر قهرمان سابق لیگ برتر

چهارشنبه 22 آبان ماه 1398 ساعت 22:06

تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در رده های انتهایی این بازی ها قرار دارد، که به واسطه کسب قهرمانی در لیگ برتر همواره از تیم های باشخصیت فوتبال ایران محسوب خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ استقلال خوزستان درست در فصل بعدی که برابر مس موفق شد جواز بقا در لیگ برتر را کسب کند، توانست در شگفتی محض عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند اما پس از آن چراغ این تیم در بازی های لیگ برتر کم سو شد و در نهایت فصل قبل به لیگ یک سقوط کرد.

استقلال خوزستان در رقابت های لیگ دسته یک این فصل تاکنون نتوانسته است نتایج خوبی را کسب کند و در حال حاضر از 12 بازی خود 2 پیروزی، 5 تساوی و 5 شکست را در کارنامه ثبت کرده است. این تیم با 12 گل زده و 14 گل خورده و کسب 11 امتیاز در رده چهاردهم لیگ یک این فصل قرار دارد.

البته استقلال خوزستان در هفته های اخیر با انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی خود درصدد حرکت هرچه سریعتر به سمت جایگاه های مطلوب است و از همین رو مسی های شهر کرمان اصلا نباید برای بازی برابر این تیم فریب رتبه استقلال خوزستان را در جدول بخورند و با تمام توان برابر آن باید بازی کنند.

استقلال خوزستان که عصر جمعه در کرمان به میدان می رود از 6 بازی خانگی قبلی خود، 1 پیروزی، 3 باخت و 2 تساوی را کسب کرده است.

حکیم نصاری خطرناک ترین بازیکن استقلال خوزستان در این فصل محسوب می شود که چهار گل زده و یک پاس گل در کارنامه خود دارد.

در ترکیب استقلال خوزستان نفرات سرشناسی مثل احمد آل نعمه، میثم شاه مکوندی، علیرضا دغاغله، علی هلیچی، وحید خشتان و برادران معاوی بازی می کنند از همین این تیم با وجود نفرات خود هرچند نتایج خوبی تا این هفته کسب نکرده است اما اصلا تیم بی آزاری نیست و نباید رابر این تیم بازیگوشی کرد.

تیم استقلال خوزستان بخش عمده ای از گل های این فصل خود را از روی شوت های از راه دور به ثمر رسانده است.

تیم های استقلال خوزستان و مس کرمان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، از ساعت 14 و 30 دقیقه عصر جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74454