باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 11:22:46
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

علی صفایی داور بازی مس و استقلال خوزستان/مس متضرر از داوری در دو بازی اخیر

سه‌شنبه 21 آبان ماه 1398 ساعت 12:57

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های هفته سیزدهم لیگ یک اعلام شد که بر این اساس علی صفایی کار قضاوت بازی تیم های مس کرمان و استقلال خوزستان را برعهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ صفایی در این فصل یکی از بهترین بازی های مس را قضاوت کرد که آن دیدار مس برابر ذوب آهن در جام حذفی بود که با نتیجه 4بر2 به سود مس تمام شد. او البته پیش از این هم سابقه قضاوت بازی مس را داشت که بازی فصل قبل مس در کرمان برابر اروند را سوت زد که با پیروزی 5 گله تیم مس به پایان رسید.

با این وجود تیم فوتبال مس کرمان در دو بازی قبل خود از ناحیه داوری به شدت متضرر گردید و همانطور که فیلم این موضوعات منتشر گردید و مورد تائید کارشناسات نیز قرار گرفت، تیم مس در بازی با بادران گل سالم خود را مردود و پنالتی واضح خود را نادیده دید و در بازی با نود ارومیه نیز یک پنالتی اشتباه به ضرر تیم مس اعلام شد و دروازه بان حریف نیز از زمین اخراج نشد تا در این دو بازی مس از ناحیه داوری کاملا لطمه دیده باشد.

همگان امیدوارند در بازی مس برابر استقلال خوزستان شاهد بهترین قضاوت آقای صفایی باشند تا تصمیمات اشتباه را دیگر علیه تیم مس مشاهده نکنند.

کمک های آقای صفایی در این بازی موسی مه آبادی و مصطفی بابایی می باشند و رضا کریمی داور چهارم بازی است. ناظر داوری نیز اسماعیل آمری است.

تیم های مس کرمان و استقلال خوزستان روز جمعه 24 آبان ماه و از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74452