باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 23:38:39
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

هوچی بازی زرد/آقای بیاتلو حد خود را بدانید

سه‌شنبه 21 آبان ماه 1398 ساعت 10:38

در حالی که برای عالم و آدم در لیگ یک واضح و روشن شده است که تیم نود در ارومیه برخلاف مردمان بافرهنگ این شهر، در بازی هایش با هوچی گری و ایجاد جنجال های زرد به دنبال کسب نتیجه است و این اتفاق علاوه بر بازی مس کرمان در بازی با تیم های سپاسی، سپیدرود، داماش و... نیز رخ داده است، بعد از مدیرعامل این تیم، حالا سرمربی آن با فرافکنی و صحبت های کم منزلت به دنبال توجیه اقدامات زشت خود هستند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بیاتلو سرمربی تیم نود در حالی علیه تیم باسابقه مس کرمان صحبت می کند که حد و اندازه های خود را فراموش کرده است... برای یادآوری به او خاطرنشان می کنیم که وی حتی مدارک لازم برای عنوان سرمربیگری را هم ندارد و قرار دادن عنوان سرمربی برای او حتی از سوی سازمان لیگ باید پیگیری شود و مشخص گردد او که فاقد مدارک لازم می باشد چظور با عنوان سرمربی از وی نامبرده می شود.

این پسر جوان و البته کم ادب در حالی به خود اجازه می دهد در رابطه با شخصیت مدیریت باشگاه مس صحبت کند که احتمالا مدیران عالی مرتبه و متشخص فوتبال ایران را هم سنگ و هم طراز با مدیر عامل باشگاه خود می داند که در عجیب ترین وقایع دنیای فوتبال شخصا به کنار اتوبوس تیم میهمان می آید و درگیری ایجاد می کند.

لازم است به این مربی متذکر شویم ضمن نگه داشتن حد و اندازه های خود و فکر کردن در رابطه با صحبت هایش آن هم پیرامون باشگاه های بااصالتی مثل مس کرمان، شخصیت های فوتبال ایران را فراتر از آنچه که در خود و مدیرعامل خود می بیند لحاظ کند و از این رو تا این حد بی ادبانه در رابطه با آن ها صحبت نکند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74448