باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 16:05:01
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نود ارومیه1-1مس کرمان/مس با یک امتیاز زنده از زمین ارومیه خارج شد!

دوشنبه 20 آبان ماه 1398 ساعت 01:38

در حالی که بازی تیم های نود ارومیه و مس کرمان کاملا تحت تاثیر اتفاقات حاشیه ای خود قرار داشت و جنجال و ضرب شتم عوامل تیم فوتبال مس کرمان در این بازی به حدی بود که در پایان آن تنها می توان خدا را به واسطه خروج زنده و سالم عوامل مس از استادیوم ارومیه شکر کرد!

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ با وجود همه این ماجراها که از روز قبل از بازی در ارومیه آغاز شده بود، تیم مس با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، حسین حیدری، میثم تهی دست، مجتبی مقتدایی، امیر طاهر، مهران امیری، مهرداد قنبری، امین جهان کهن، مهدی عسگری، شروین بزرگ و حسین شنانی به زمین رفت و بازی جاندار و محکمی را برابر حریف خود به نمایش گذاشت.

در حالی که بازی دو تیم آرام و کم حادثه دنبال می شد، داور بازی در دقیقه 35 در یک صحنه بسیار مشکوک برای تیم نود اعلام پنالتی کرد تا این تصمیم بسیار سختگیرانه و بحث برانگیز زمینه ساز گل اول تیم میزبان با ضربه فرشاد اسدی باشد.

اما تیم مس که اصلا دوست نداشت بازنده به رختکن برود در دقیقه 41 بازی توسط حسین شنانی به زیباترین شکل ممکن به گل تساوی رسید.

شنانی برروی یک ضربه آزاد در پشت محوطه جریمه حریف به بهترین شکل ممکن به این توپ ضربه زد و آن را در کنج دروازه نود قرار داد تا بازی به تساوی یک بر یک برسد.

در حالی که دو تیم با همین نتیجه مساوی نیمه دوم را آغاز کردند از دقیقه 66 بازی بود که مسائل حاشیه ای با اهانت به حسینی و اخراج سرمربی مس آغاز شد و بازی کاملا تحت تاثیر جریانات غیر فنی قرار گرفت.

دو تیم در حالی که در نیمه دوم موقعیت های گلی را برروی دروازه یکدیگر خلق کردند در نهایت به تساوی یک بر یک رسیدند تا مس در پایان این بازی پرتنش با یک امتیاز خوب خارج از خانه زمین را ترک کند و دو پله در جدول صعود نماید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74445