باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 13:51:11
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

شرح ماجراهای زشت رخ داده در ارومیه/صحنه گردانی جنجال ار شب قبل از بازی تا پس از بازی

یکشنبه 19 آبان ماه 1398 ساعت 23:45

متاسفانه بازهم بازی مس در ارومیه اسیر حاشیه و جنجال شد و همانند بازی سال قبل این تیم در شهر ارومیه و برابر تیم نود، اتفاقات حاشیه ای این فصل برای مس به مراتب فاجعه بار تر از بازی سال قبل در ارومیه شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در حالی که کرمانی ها هنوز خاطرات بسیار تلخ و گزنده حواشی بازی سال قبل خود برابر نود ارومیه در ضرب و شتم بازیکنان این تیم و شعارهای زشت علیه خود را فراموش نکرده بودند، از عصر روز قبل از بازی دو تیم در ارومیه مجددا از سوی عوامل تیم نود بساط حاشیه و جنجال این بار به شکلی وحشتناک تر پهن شد...

بهاری مدیرعامل باشگاه نود که سال قبل هم وظیفه سرپرستی این تیم را برعهده داشت روز قبل از بازی دو تیم در یک مصاحبه بسیار تند و عجیب به تیم فوتبال مس و سرمربی این تیم حمله کرد و با بیان عبارات عجیب و غریب مثل دست های پشت پرده و مواردی از این دست استارت تنش این بازی را زد .. این در حالی بود که تاکید مقامات تیم مس بر دوری از اتفاقات سال قبل بود که سرپرست تیم فوتبال مس نیز در مصاحبه خود صراحتا به آن اشاره کرده بود.

اما بعد از این مصاحبه و عدم تکذیب آن از سوی مدیرعامل باشگاه نود، در جلسه شب قبل از بازی این موضوع به شدت با اعتراض عوامل تیم مس مواجه شد و صراحتا عنوان کردند که تبعات این مصاحبه تند در بازی دو تیم برعهده مدیرعامل باشگاه نود خواهد بود.

بهاری که خود را به این جلسه رسانده بود، با اشاره به صحبت های خود بازهم تاکید نمود که به واسطه اتفاقاتی از سال قبل منتظر مجتنبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس در این بازی بوده است و در حضور تمامی مقامات به صورت غیر مستقیم اشاره نمود که در این بازی برای او مشکل به وجود خواهد آمد!

هرچند ناظر بازی به صراحت به آقای بهاری هشدار داد که مراقب عوامل خود در این بازی باشند اما در دقایق پایانی بازی بود که مطابق آنچه که وعده داده شده بود، از جایگاه ویژه و وی آی پی ورزشگاه ارومیه، شخصی بدترین اهانت های ممکن را به مجتنبی حسینی انجام داد و داور چهارم بازی نیز در حرکتی عجیب دستور اخراج حسینی از روی نیمکت را به داور بازی اعلام کرد و این اتفاق رخ داد.

بهرشکل سرمربی مس برای جلوگیری از تنش از روی نیمکت به سرعت خارج شد اما این پایان کار نبود... پس از اینکه آنالیزور تیم مس کرمان که در جایگاه ویژه مشغول نت برداری و ضبط بازی با گوشی همراه خود بود با برخورد زشت و ناشایست افراد حاضر در این جایگاه روبرو شد اما رفتارهای زشت بازهم ادامه داشت و درست بعد از کشیده شدن سوت پایان بازی بود که تعدادی از عوامل تیم نود و افرادی که نزدیک به مدیرعامل این باشگاه بودند در برابر رختکن تیم مس کرمان شروع به اهانت، فحاشی و ضرب و شتم بازیکنان و عوامل تیم مس کردند که طبیعی بود این اقدام با واکنش بازیکنان مس مواجه شود.

در حالی که بازیکنان مس در برابر رختکن خودی به دفاع از خود پرداختند که عوامل تیم نود و برخی از نزدیکان آقای بهاری که حضور ایشان نیز در میانشان مشخص بود، درصدد ضرب شتم بازیکنان و مربیان تیم مس کرمان بودند که عوامل تیم مس کرمان و حتی آقایان محمودی نیا، کافی و کهندل از مدیران باشگاه به همراه آقای نخعی سرپرست تیم بازیکنان مس را به سرعت راهی رختکن کردند.

در حالی که بازیکنان مس در رختکن حبس بودند، با مجوز نیروی انتظامی به طرف اتوبوس خود رفتند تا ورزشگاه را ترک نمایند اما در این لحظه فاز بعدی درگیری ها این بار به طور مستقیم ار سوی مدیرعامل باشگاه نود ارومیه رقم خورد...

پس از تنش هایی که در کنار اتوبوس تیم مس به وجود آمد نیروی انتظامی بلافاصله دور اتوبوس تیم مس را محاصره کرد و افراد حاضر را به عقب راند اما درست زمانی که مدیر روابط عمومی باشگاه مس با کیف حامل دوربین باشگاه قصد سوار شدن به اتوبوس را داشت، آقای بهاری شخصا از کنار عوامل نیروی انتظامی رد شد و با گرفتن لباس مدیرروابط عمومی باشگاه مس درصدد بود وی را به میان جمعیت بکشاند، در این لحظه با هجوم دوباره افراد حاضر در صحنه به سمت اتوبوس مس، مجددا درگیری و ضرب شتم بالا گرفت و در همین لحظه نیز در میان شلوغی و درگیری های شدید رخ داده، دوربین باشگاه مس کرمان به سرقت رفت و در حالی که سارق نیز به سرعت از سوی عوامل تیم مس معرفی گردید اما هیچ اقدامی برای دستگیری وی انجام نگرفت...

این درگیری شدید از سوی عوامل تیم نود بازهم با دخالت نیروی انتظامی خاتمه یافت و این بار با تعداد بیشتری از عوامل نیروی انتظامی و اسکورت اتوبوس تیم مس، سرانجام بازیکنان مس موفق شدند از ورزشگاه خارج شوند.

تلاش مدیرعامل باشگاه نود ارومیه و افراد اطراف او برای رسیدن به دوربین باشگاه مس در این صحنه به خوبی نشان می داد که شرح اتفاقات رخ داده در ارومیه به چه صورت بوده است...

بهرشکل اتفاقات سال قبل در ورزشگاه ارومیه  و ماجراهای شب قبل از بازی دو تیم و در نهایت حواشی و اتفاقات زشت رخ داده دوباره در بازی امروز مس و نود نشان می دهد که تمامی ماجراها با صحنه گردانی و خط دهی چه جریانی رخ داده است و ظاهرا قرار است با مماشات نهادهای نظارتی در فوتبال ایران همچنان ادامه داشته باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74442