باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 15:42:03
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرافرازی تکواندوکاران مس کرمان در بازی های روز گذشته لیگ برتر

سه‌شنبه 14 آبان ماه 1398 ساعت 13:12

هفته های سوم ، چهارم و پنجم لیگ برتر تکواندو کشور ، دوشنبه ، سیزدهم آبان ماه ، در سالن فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و تیم صنعت مس کرمان در دیدار  نخست این روز به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی تهران رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ با وجود انتظارات، هوگوپوشان جوان مس کرمان شگفتی سازی کردند و تا مرز پیروزی برابر حریفی که از بازیکنان ملی پوش بهره میبرد، پیش رفتند. در یکی از وزن ها و درحالیکه رزمی کار مس با اختلاف هجده امتیاز!!! از حریف پیش بود، داور مسابقه هفت ثانیه به پایان رقابت، وی را ده اخطاره کرد.

در دیداری دیگر هم مربی تیم دانشگاه آزاد درحالیکه کارت خود را بدلیل اعتراضی ناوارد از دست داده بود از جای خود برخواست و اعتراض خود را مطرح کرد. در حالیکه انتظار می رفت داور به وی اخطار دهد، اما در عین ناباوری دستور به گرفتن شور با دیگر داوران داد تا این بازی هم به نفع تیم تهرانی به پایان برسد. و به این ترتیب مسی ها بازی برده را با تساوی چهار - چهار تمام کردند.

هوگوپوشان کرمان اما در دو بازی بعد خود با ارائه نمایش هایی دیدنی و پیروزی هایی قاطع جای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشتند.

آن ها در بازی دوم این روز، تیم خوب و ریشه دار پالایش نفت آبادان را پنج - سه از پیش رو برداشتند و در بازی سوم تیم کانون مهاجران را که از بازیکنان تیم ملی افغانستان تشکیل شده، هفت - یک درهم کوبیدند.

با این نتایج مسی های کرمان اختلاف خود را با صدر جدول به حداقل رساندند و با هفت امتیاز و یک بازی کمتر، در رده پنجم باقی ماندند. در صورت پیروزی در این دیدار مغوقه با ده امتیاز و و اختلاف اندک سه امتیازی به رده سوم خواهند رسید.

جدول رقابت های لیگ برتر تکواندو کشور در پایان بازی های روز گذشته:

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74428