باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 19:31:22
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

چیپ خوش موقع به قلب ناامیدی/مس نوین نمی‌خواست چهره بازنده بگیرد

سه‌شنبه 14 آبان ماه 1398 ساعت 13:08

بازی دشوار هفته هفتم در بجنورد مقابل تیم پر مهره و باتجربه اترک در نهایت با نمایش متفاوت بازیکنان مس نوین در نیمه دوم و ضربه چیپ دقایق پایانی به یک امتیاز خوب رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مس نوین به اندازه‌ای در هفته‌های گذشته به خصوص در دو بازی خانگی قبل سهل انگاری کرده بود که از دست رفتن ناباورانه امتیازات تبدیل به بزرگترین تنبیه این تیم شود. نوین که نمی‌خواست در ادامه بازی‌های خود که بسیاری از تیم‌ها در حال امتیازگیری و جدا کردن خود از پایین جدول به سوی بالانشینی هستند، باز هم غافلگیر شود و به بجنورد سفر کرد تا مقابل اترک قرار بگیرد.

رضا ترک زاده در ترکیب ابتدایی خود مقابل اترک از محمدحسین ابراهیمی، علی خلیلی مهران غلامشاهی، کیان عباسپور، رضا محمدی، حسین تهامی، سعید شمس الدینی، امین کاظمیان، طاهر شریفی، علی زادمحمودآبادی و ناصر دوست محمدی استفاده کرد.

در حالی که بازی هنوز دقیقه اول را پر نکرده بود، توپ در سمت راست به کیان عباسپور رسید و ارسال عالی او روی سر امین کاظمیان نشست و هافبک مس در ثانیه 30 سریعترین گل فصل لیگ دو را به ثمر رساند تا میزبان حسابی روی اولین توپ غافلگیر شود.

اما مس نوین که در بازی‌های گذشته بعد از گلزنی دچار بی تمرکزی حفظ گل زده شده بود، بعد از گل زودهنگام خود نتوانست به خوبی جریان بازی و حریفش را کنترل کند و در دقیقه 8 روی دفع اشتباه در خط دفاع، توپ به میثم خداشناس رسید تا او با شوتی دقیق گل تساوی را به ثمر برساند.

نمایش خوب بازیکنان اترک در نیمه اول جای تعجب را بابت جایگاه این تیم در جدول باقی گذاشت و این تیم اصلا در اندازه یک تیم پایین جدولی و لیگ دویی کار نمی‌کرد. شاگردان فیروز کریمی به دنبال رسیدن به گل برتری بودند و مس نوین هم با اشتباهات متعدد عملا کنترل بازی و گردش توپ را روی چمن خوب ورزشگاه 19 مهر بجنورد به میزبان داده بود که سرانجام یکی از همین اشتباهات با ارسال از سمت راست و ضربه سر میلاد محمدی هافبک سابق مس کرمان به گل دوم اترک تبدیل شد؛ اگرچه لحظاتی قبل از این گل به نظر می‌رسید داور در عدم اعلام خطا برای مس نوین در نیمه زمین حریف اشتباه کرده است و این موجب اعتراض شدید نیمکت مس نوین به داور بازی شد.

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و موقعیت دیگری ایجاد نشد و اترک با برتری دو بر یک به رختکن رفت اما در نیمه دوم بازیکنان مس نوین از همان ابتدا نمایش متفاوتی ارائه کردند و جریان بازی کاملا در اختیار مسی‌ها قرار گرفت. هافبک‌های مس نوین به خصوص حسین تهامی با کمترین اشتباه اجازه بازیسازی نیمه اول را از حریف گرفتند و شکل بازی مشخص می‌کرد که مس نوین به هیچ عنوان نمی‌خواهد در این زمین سخت امتیازات را تقدیم کند و چهره شکست خورده‌ای بگیرد.

خطرسازی‌های متعدد مس نوین کاملا میزبان را در نیمه زمینش حبس کرده بود و ورود حامد منصورآبادی و مهدی حرجندی دو بازیکن سرعتی هم از آن دست تعویض‌هایی بود که سرعت بیشتری به ریتم بازی مس نوین برای رسیدن به گل داد. سرانجام در دقیقه 80 حرکت خوب منصورآبادی در سمت راست و سرنگونی او در محوطه جریمه با تصمیم داور به پنالتی برای مس نوین رسید؛ تصمیمی که باعث شد فیروز کریمی برای دقایقی تیمش را از زمین بیرون بکشد تا شاید این تکنیک روانی روی تمرکز حسین تهامی پنالتی زن مس نوین تاثیر منفی ایجاد کند! اما حسین تهامی بعد از 4 دقیقه از این وقفه با لبخند پشت این ضربه حساس قرار گرفت و با یک ضربه چیپ بی نقص و تماشایی، شادی را به تیمش هدیه داد.

در دقایق پایانی فشار اترک برای بازگشت به برتری شدت زیادی داشت و 7 دقیقه وقت تلف شده نیز از سوی داور به 10 دقیقه رسید اما بازیکنان مس نوین به خصوص مدافعان این تیم نهایت تعصب را به خرج دادند تا یک امتیاز از این بازی دشوار کسب شود. مس نوین با 6 امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند اما در بازی‌های آینده مصمم به دنبال جبران امتیازات از دست رفته خواهد بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74427