باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 20:32:23
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سه تصمیم بحث برانگیز قضاوت عرب براقی/پنالتی و گل مس پرید و پنالتی زشت علیه این تیم

سه‌شنبه 14 آبان ماه 1398 ساعت 10:24

تیم فوتبال مس کرمان برای پیروزی برابر بادران کار بسیار سخت و مشکلی داشت... این سختی نه به واسطه قدرت زیاد تیم قابل احترامی مثل بادران که به واسطه قضاوت پر حرف و حدیث امیر عرب براقی بر علیه تیم مس کرمان بود که به نوعی این تیم بنا به گفته سرمربی تیم می بایست بر این تصمیمات نیز غلبه کند!

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ امیر عرب براقی که در سال های اخیر برای قضاوت بازی های مس زیاد به کرمان آمده است، در بازی های یکی دو سال اخیر همیشه سختگیرانه ترین تصمیمات را در این بازی ها بر علیه مس اعمال داشته است و به نوعی مس را با سوت های خود به شدت تحت فشار قرار می دهد.

هواداران مس هنوز قضاوت او در بازی فصل قبل مس در کرمان برابر گل گهر را در خاطر دارند که با سوت های خود به شدت مس را از نظر فنی و روحی تحت فشار قرار داد و با عدم اعلام یک پنالتی مسلم به سود مس و اخراج تیکدری عملا زمینه شکست مس را فراهم کرد.

در همین فصل نیز سوت های او در بازی با سرخپوشان در کرمان بی تاثیر در اتفاقات آن بازی و شکست مس نبود.

در بازی مس برابر بادران با قضاوت عرب براقی بازهم شاهد بدترین تصمیمات ممکن این داور بر علیه مس بودیم... او ابتدا در دقیقه 12 گل تیم مس را به شکلی عجیب و بدون دلیلی مشخص مردود اعلام کرد.

عرب براقی جدا از سوت هایی که در میانه میدان بر علیه مس می دمید در محوطه جریمه این تیم در دقیقه 88 یک پنالتی سختگیرانه را برای بادران اعلام کرد و چند دقیقه بعد پنالتی واضح مدافع بادران برروی رشید فرخی را نادیده گرفت و ترجیح داد سوت پایان بازی را بزند...

پیروزی در این دست بازی ها که اشتباهات اثر گذار آن هم به این تعداد بر علیه یک تیم از سوی داور اتفاق می افتد بسیار سخت و دشوار است که خوشبختانه عزم جزم تیم مس برای پیروزی در این بازی اجازه نداد این همه تصمیم داوری بر علیه مس نیز مانع پیروزی این تیم شود.

اما این برد اصلا دلیل آن نیست که مسائل داوری این بازی پوشش داده شود و اتفاقات داوری این بازی باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و اینکه چرا یک داور به خود اجازه می دهد که در شهر میزبان تا این حد بر علیه کرمانی ها سوت بزند.

خوشبختانه با پخش مستقیم این بازی تمامی صحنه های مورد اشاره نیز در اختیار همگان قرار دارد تا همه بتوانند قضاوت این بازی را کارشناسی نمایند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74426