باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:54:46
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه های بازی مس و بادران/رخت شادی به رنگ نارنجی

سه‌شنبه 14 آبان ماه 1398 ساعت 10:05

تیم فوتبال مس کرمان در یکی از روزهای شاد خود به پیروزی مهمی برابر بادران تهران دست یافت و با نتیجه دو بر یک این تیم را در ورزشگاه باهنر کرمان شکست داد تا پیروزی خود را برابر این تیم در جام حذفی تکرار کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ علاوه بر کسب سه امتیاز، بازی بسیار خوب و جانانه مس در این بازی که علاوه بر دو گل زده چندین چند موقعیت دیگر برای این تیم حاصل کرد و اجازه حمله به حریف هم نداد سبب شده بود که هواداران و کارشناسان حاضر در ورزشگاه بازی تیم مس را به شدت تحسین کنند.

هواداران مس در این بازی به شدت تیم خود را تشویق کردند و در پایان بازی نیز با تشویق مجتبی حسینی سرمربی تیم مس، جشن مشترکی با بازیکنان تیم با تشویق ایسلندی برپا کردند.

داوران بازی از همان ابتدا ظاهرا شمشیر را برای مس از رو بسته بودند، آن ها در همان ابتدای کار با سختگیری شدید برای جوراب های ورزشی بازیکنان مس آن ها را مجبور به تعویض آن ها کردند و این کار سبب تاخیر در شروع بازی شد.

داور بازی در ادامه و در طول بازی نیز در چند صحنه تصمیمات عجیب و بحث برانگیزی بر علیه تیم مس در زمین مسابقه اخذ کرد که با اعتراضات شدید عوامل تیم مس و هواداران این تیم همراه شد.

پیش از شروع بازی باشگاه مس به مناسبت روز 13 آبان و همچنین هفته پدافند غیر عامل با بنرهای مناسبتی این روزها، آن را گرامی داشت.

این بازی نیز همانند بازی های قبلی مس کرمان در خانه به صورت زنده پخش شد تا در طول لیگ یک این فصل تیم مس کرمان بیشترین پخش مستقیم تلویزیونی را در بین تیم های لیگ یکی داشته باشد.

گل اول تیم مس کرمان که برروی یک حرکت تیمی عالی و هوشمندی بازیکنان مس توسط حیدری به ثمر رسید یکی از زیباترین و تکنیکی ترین گل های این هفته لیگ یک لقب گرفت.

آقایان محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس و کافی معاونت فنی باشگاه به همراه آقای کهندل از اعضای هیات مدیره پس از پایان بازی با حضور در رختکن تیم فوتبال مس از بازیکنان تیم بابت تلاش خود در بازی با بادران قدردانی کردند.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74425