باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 07:05:27
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حسینی:این پیروزی تقدیم هواداران/ می بایست بر تصمیمات داور هم غلبه کنیم

سه‌شنبه 14 آبان ماه 1398 ساعت 09:45

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با تشکر از حمایت همه جانبه هواداران این تیم در بازی با بادران و تقدیم این پیروزی به آن ها و تقدیر از تلاش بازیکنان تیم مس در این بازی از تصمیمات داور به شدت انتقاد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مجتبی حسینی در پایان بازی مس برابر بادران که با پیروزی دو بر یک تیم مس همراه بود گفت: این بازی یکی از مهمترین بازی های نیم فصل ما محسوب می شد که با توجه به شرایط جدول باید در آن پیروز می شدیم. بچه های ما بر این کار هم قسم شده بودند و از همان ابتدا بازی محکم و منظمی را ارائه کردیم.

وی افزود: در نیمه اول حق ما بود که به گل برسیم و گل اول که برروی یک حرکت تمرین شده بسیار خوب از سوی بچه های تیم به ثمر رسید کمترین حق ما در نیمه اول بود.

سرمربی مس ادامه داد: در نیمه دوم برای تثبیت برتری خود به زمین رفتیم و کاملا آگاهی داشتیم که نباید برروی برتری یک گله خود تکیه کنیم از همین رو در نیمه دوم هم می توانستیم چند گل دیگر به ثمر برسانیم اما خوشبختانه در نهایت با پیروزی این بازی را به اتمام رساندیم.

حسینی با تقدیر از بازیکنان تیمش گفت: بچه های ما 5 روز پیش برروی چمن مصنوعی رفسنجان یک بازی بسیار سنگین را انجام داده بودند اما در این بازی با وجود خستگی بدنی از دل و جان مایه گذاشتند که من از تلاش آن ها بسیار خرسندم.

وی در رابطه با حمایت هواداران مس در این بازی نیز گفت: من از تمامی هوادارانی که در استادیوم تیم ما را با تمام وجود حمایت کردند تشکر می کنم که با تشویق های خود نقش بسیار مهمی در کسب این پیروزی داشتند و من این برد را به آن ها تقدیم می کنم و امیدوارم که در تمامی بازی های خانگی ما این شادی و جشن برپا باشد.

سرمربی مس کرمان در رابطه با داور بازی ضمن انتقاد شدید از نحوه قضاوت وی گفت: من تا به حال در یک بازی این همه تصمیم اثرگذار عجیب ندیده بودم که باید واقعا آن ها را بررسی کنند... داور در این بازی یک گل ما را به شکلی نامشخص مردود اعلام کرد و در ادامه یک پنالتی عجیب به سود باردان گرفت و در آخرین دقیقه بازی به جای اعلام پنالتی واضح به سود ما سوت پایان بازی را زد... همه این تصمیمات می توانست در کسب پیروزی ما اثرگذار باشد و ما امروز می بایست بر تصمیمات داور هم غلبه کنیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74424