باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:50:18
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تساوی مس نوین در بازی معوقه و شکست امیدها در اصفهان

پنج‌شنبه 9 آبان ماه 1398 ساعت 00:06

تیم فوتبال مس نوین در بازی معوقه این فصل خود در رقابت های لیگ دسته دوم کشور در کرمان به مصاف کاسپین قزوین رفت که در پایان به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مس نوین در این بازی با ترکیب حسن رفیعی- علی خلیلی- کیان عباسپور- مهران غلامشاهی- رضا محمدی- حسین تهامی- سعید شمس الدینی- امین کاظمیان- مهدی حرجندی- ناصر دوست محمدی- علی زادمحمودآبادی در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف حریف خود رفت.

در این بازی که از هفته سوم بازی ها به تعویق افتاده بود، ابتدا مس نوین با گل زادمحمود از حریف خود پیش افتاد و این موقعیت را هم داشت که با زدن گل های بعدی کار پیروزی خود را یکسره کند.

اما در حالی شاگردان رضا ترکزاده از موقعیت های گل خود استفاده نکردند حریف موفق شد در نیمه اول به گل تساوی دست پیدا کند و پس از این گل با بستن بازی، موقعیت گل زیادی را به مسی های نوین ندهد.

در نهایت تلاش دو تیم پس از نود دقیقه بازی به تساوی یک بر یک رسید تا امتیازهای این بازی تقسیم شود.

مس نوین با این یک امتیاز از 6 مسابقه خود 5 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول قرار گرفت. این تیم بازی هفته بعد خود را روز دوشنبه 13 آبان ماه و از ساعت 14 و 45 دقیقه در بجنورد برابر تیم ارتک این شهر برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان نیز در اامه رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور عصر روز چهارشنبه در اصفهان برابر تیم امید سپاهان به میدان رفت که در نهایت علی رغم بازی خوب و محکم برابر میزبان قدرتمند خود، با شکست یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد.

امیدهای مس با این شکست با همان 16 امتیاز از ده مسابقه در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماندند. این تیم هفته آینده آخرین بازی نیم فصل اول خود را روز سه شنبه 14 آبان ماه در ساری برابر تیم نشاط این شهر برگزار خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74407