باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 01:45:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرو قامتان مس آماده برای فتح آرزوهای بزرگ در لیگ برتر بسکتبال کشور

چهارشنبه 8 آبان ماه 1398 ساعت 10:55

رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور از روز پنجشنبه به طور رسمی آغاز می گردد و در هفته اول این رقابت ها بسکتبالیست های مس کرمان در اولین گام در شهرکرد به مصاف تیم پدافند رعد خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم بسکتبال مس کرمان با شکست طلسم سیزده ساله صعود به رقابت های لیگ برتر، در بازی های فصل گذشته لیگ یک با قهرمانی در گروه جنوب جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد و حالا با تیمی جوان و عمدتا بومی به دنبال آرزوهای بزرگ خود در بازی های لیگ برتر می گردد.

تیم پرامید بسکتبال مس کرمان در حالی به مصاف غول های لیگ برتر کشور می رود که با بازیکنان سرشناس داخلی و خارجی تا بن دندان مسلح می باشند اما جوانان رشید تیم بسکتبال مس کرمان نیز در برابر آن ها به هیچ عنوان پا پس نخواهند کشید و با تمام وجود به فکر دست آوردهای بزرگ خود در لیگ برتر بسکتبال کشور هستند.

سروقامتان مس را در مسابقات این فصل نفراتی چون: جواد آذر شاه،رضا آذر شاه،محسن توانا،مجید رحیمیان،سهند امینیان،علی عسکر نژاد،مصطفی رضایی،محسن عابدی،میلاد رحمتی،محمد مهدی حسن زاده،امیر مسعود منصوری،مهدی جعفری،پیام محمدی،راجی میرزایی، مهدی بنی اسد تشکیل می دهند.

هدایت این تیم در فصل جاری لیگ برتر برعهده محمد کسایی پور یکی از چهره های مطرح بسکتبال کرمان در کشور می باشد و حسین مهدوی و غلامرضا میرزایی کمک های وی می باشند و سرپرستی تیم نیز برعهده رضا محمدرضایی است.

در آخرین تمرین تیم که با حضور آقای کهندل از اعضای هیات مدیره باشگاه برگزار شد ایشان در رابطه با حضور این تیم در رقابت های لیگ برتر گفت: سال گذشته با امکانات کمی در لیگ دسته یک حضور داشتیم و سختی زیادی در این راه کشیدیم ولی خوشبختانه با کمک باشگاه مس ، مربیان  و بازیکنان توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم که افتخار بزرگی برای بسکتبال کرمان است.

وی افزود: با آمدن اقای کسایی پور که از مربیان بزرگ ، ارزنده ، با دانش کشورمان و افتخار ما کرمانی ها تیم ما انگیزه زیادی برای حضور در لیگ برتر گرفت. تیم جوانی داریم ،  توقع مقام های بالا نداریم اما امیدواریم با کمک آقای کسایی پور و کادر فنی بازی های خوبی ارائه بدیم که درخور  بسکتبال کرمان و باشگاه صنعت مس  باشد.

تیم بسکتبال مس کرمان اولین بازی این فصل خود در رقابت های لیگ برتر را روز پنجشنبه نهم آبان 1398 و از ساعت 16 در شهرکرد برابر تیم پدافند رعد برگزار خواهد کرد.

 

 

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74400