باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:48:33
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای نونهالان مس و بازی امروز جوانان در کرمان

دوشنبه 6 آبان ماه 1398 ساعت 10:16

دو تیم فوتبال نونهالان و جوانان مس کرمان رقابت های خود را در لیگ برتر رده های سنی خود عصر امروز پیگیری خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال نونهالان مس در حالی عصر امروز بازی معوقه هفته اول خود را برابر پارس برازجان برگزار خواهد کرد که برنامه ریزی بازی های این تیم از سوی سازمان لیگ بسیار عجیب و قابل تامل بود.

در حالی که هفته گذشته اعلام شده بود که تیم نونهالان مس باید روز شنبه در کرمان اولین بازی دور برگشت خود را برابر پارس برازجان برگزار کند، ناگهان به باشگاه مس اعلام شد که تیم نونهالان این باشگاه باید ابتدا بازی معوقه هفته اول خود را برابر پارس در برازجان روز دوشنبه 6 آبان برگزار کند و سپس روز جمعه 10 آبان در کرمان به مصاف این تیم برود!!

با توجه به شرایط جسمانی تیم نونهالان ریختن این برنامه یک شاهکار تمام عیار از سوی سازمان لیگ بود که بدون توجه به وضعیت جسمی یک تیم نونهال سفر چند صد کیلومتری برای اعضای آن و دو بازی سنگین به فاصله چهار روز برای این نونهالان در نظر می گیرد!

ظاهرا سازمان لیگ کاملا فراموش کرده است که برگزاری بازی ها در رده سنی نونهالان در مرحله اول برای حفظ سلامتی بیشتر این بچه ها و در قسمت بعد استعدادیابی از آن ها می باشد اما سازمان لیگ صرف برگزاری بازی ها به هر قیمتی را آن هم در رده سنی نونهالان ظاهرا بر هر موضوعی ارجحیت می دهد.

نکته قابل توجه اینکه تیم پارس برازجان از هفته سوم مسابقات وارد جدول بازی ها شد و همین موضوع نشان می دهد که سازمان لیگ تا چه اندازه برای برنامه ریزی بازی های لیگ های مهم پایه بی قاعده عمل می کند.

بهرشکل تیم نونهالان مس کرمان که همینک از 6 بازی خود 13 امتیازی است و در رده سوم جدول گروه خود قرار دارد به مصاف پارس برازجانی می رود که با 7 امتیاز از 6 بازی در رده ششم جدول گروه قرار دارد.

تیم فوتبال جوانان مس کرمان نیز از ساعت 14 و 45 دقیقه عصر امروز در زمین اختصاصی شهدای مس میزبان تیم نساجی مازندارن است.

جوانان مس از هشت بازی قبلی خود یازده امتیاز کسب کرده است و در رده هفتم قرار دارد و تیم جوانان نساجی نیز از یازده بازی خود با 12 امتیاز در رده پنجم ایستاده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74393