باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 16:04:08
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تکرار قهرمانی در فوتبال استان توسط تیم زیر 15 ساله های مس(عکس)

شنبه 4 آبان ماه 1398 ساعت 11:46

تیم فوتبال زیر 15 ساله های مس کرمان قهرمانی خود را در رقابت های استانی تکرار کرد تا جواز صعود به مسابقات قهرمانی کشور را به دست بیاورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال زیر 15 ساله های مس کرمان که برای تکرار عنوان قهرمانی خود در مسابقات استانی، با برتری در دو مرحله از مسابقات به جمع چهار تیم پایانی راه یافته بود، در شهر بم به مصاف رقبای خود رفت.

تیم زیر 15 ساله های مس در بازی اول خود برابر شهرداری بروات به تساوی دو بر دو رسید و در بازی دوم خود در حالی که با یک گل از تیم گل گهر عقب بود این تیم را سه بر یک شکست داد و در نهایت در بازی آخر خود با نتیجه قاطع 11بر0 تیم گل گهر نوین را شکست داد تا با مجموع هفت امتیاز مجددا جام قهرمانی مسابقات استانی را ویترین افتخارات باشگاه بیاورد.

تیم زیر 15 ساله های مس با این قهرمانی نماینده استان در مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود که برنامه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

کادر فنی این تیم شایسته را آقایان وحید محمدی، حمیدرضا باقرپور، عطا عسگری، احسان کریم خانی به سرپرستی آقای رضا معین الدینی تشکیل می دادند.

بازیکنان شایسته این تیم نیز شامل: نیما شمسی، احد رجایی، علی اصغر میجانی، سهیل محمد علی زاده، پوریا براتی، صالح کدخدایی، عرفان برزگر، طاها مختاری، حجت علیرضایی، ابوالفضل شورآبادی، امیر حسین زمان زاده، مهدی احمدی، شایان آسترش، یاسین علیدادی، ابوالفضل شاهکی نیا، امیر علی عسگری نژاد، یونس کمالی فر، یاسر شهریاری، سپهر روحی، امید نادعلی زاده، علی پورمحمدآبادی، امیر حسین شمس الدینی، علی میرزایی، محمد حسین اقتداری، ابوالفضل پرویزی، امیر حسین شجاعی، صالح عرب زاده، امیر مهدی حسن زاده، هادی شورآبادی و متین ابوالحسن زاده تشکیل می دادند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74390