باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 13:02:06
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

کیف نوینی ها روی چمن طبیعی/مس نوین آماده جبران در بازی خانگی(عکس)

چهارشنبه 1 آبان ماه 1398 ساعت 09:38

هفته ششم لیگ دسته دوم برای مس نوین محل مصاف خانگی مقابل فولاد نوین اهواز است که شاگردان رضا ترکزاده در صدد جبران شکست غیرطبیعی هفته گذشته در ملاثانی هستند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مس نوین در هیچ یک از بازی‌های خود در پنج هفته گذشته لیگ دسته دوم شرایط کاملا عادی را تجربه نکرده و در هر بازی سوت‌های داوران و اتفاقات غیرفوتبالی علیه این تیم رخ داده است تا جایگاهی که اکنون در جدول برای تیم رضا ترکزاده مشاهده می‌شود، خلاف بر انتظاری باشد که از این تیم بومی و مستعد به موفقیت وجود دارد.

اتفاقات عجیب در ملاثانی و شکسته شدن شیشه اتوبوس مس نوین و سوت‌های تاثیرگذار علیه مس نوین بدون هیچ واکنش جدی از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به عجیبی خود باقی مانده اما مس نوین بدون توجه به همه مسائل، محکوم به کسب هر سه امتیاز خانگی در بازی این هفته مقابل فولاد نوین اهواز است و بازیکنان مس نوین به خوبی متوجه شده‌اند دوری عدالت و انصاف در بازی‌های این تیم هم نباید باعث خالی ماندن دستشان از سه امتیاز باشد.

مس نوین در حالی یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها انجام داده که بهترین فرصت ممکن برای جبران نتایج هفته‌های گذشته با دو بازی خانگی متوالی پیش روی این تیم است و یک هفته بعد از انجام بازی مقابل فولاد نوین، شاگردان ترکزاده بازی معوقه هفته سوم را در کرمان و مقابل کاسپین انجام می‌دهند تا دو بازی خانگی شانس خوبی به مس نوین برای نزدیک شدن به بالای جدول بدهد.

خبر مهم در مورد مس نوین، انجام تمرین روی چمن طبیعی ورزشگاه شهرداری کرمان است که با توافق باشگاه مس و شهرداری کرمان، زمین چمن طبیعی شهرداری سه روز در هفته در اختیار مس نوین قرار می‌گیرد تا معضل تمرین روی چمن مصنوعی که کادرفنی و بازیکنان بارها از آن به عنوان مشکل بزرگ در راه نتیجه گیری صحبت می‌کردند، برطرف شود و جالب اینکه شادابی و احساس طراوت کار روی چمن طبیعی در تمرینات دو روز اخیر مس نوین، کمی بازیکنان را سر حال آورد و آن‌ها از این موضوع احساس رضایت دارند.

مس نوین عصر جمعه ساعت 14:30 در ورزشگاه باهنر از فولاد نوین میزبانی می‌کند و مصمم به دنبال حفظ امتیازات کامل این بازی است و البته در این راه به حمایت بیشتر و دلگرم کننده کرمانی‌ها هم نیاز دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74380