باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 12:30:23
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ادامه طرح استعدادیابی فرهنگستان فوتبال باشگاه مس در شهر راور(گزارش تصویری)

سه‌شنبه 30 مهر ماه 1398 ساعت 10:16

برنامه استعدادیابی باشگاه صنعت مس کرمان در قالب طرح فرهنگستان فوتبال به صورت جدی و منظم ادامه دارد و این بار استعدادیاب های باشگاه مس کرمان به شهرستان راور رفتند تا فوتبالیست های مستعد این شهر از استان کرمان را شناسایی کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این طرح پیش از این در شهرهای نرماشیر، کهنوج و جیرفت انجام گرفته بود و روز گذشته فوتبالیست های مستعد شهرستان راور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

پس از این استعدادیابی بازیکنان منتخب تحت پوشش آکادمی باشگاه صنعت مس کرمان قرار خواهند گرفت تا مراحل آموزش آن ها در قالب طرح استعدادیابی فرهنگستان فوتبال باشگاه مس کرمان ادامه پیدا کند.

حضور آقای محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان در زمان اجرای این طرح در شهرستان راور نشان از جدیت و دقت ویژه مدیریت باشگاه مس کرمان برای اجرای پروژه استعدادیابی فرهنگستان فوتبال این باشگاه دارد.

در ادامه برگزاری این طرح در شهرستان راور، آقای کاربخش رئیس هیات فوتبال این شهرستان در جلسه ای با حضور مدیرعامل باشگاه مس کرمان و تیم اجرایی طرح فرهنگستان فوتبال، از مدیریت باشگاه مس کرمان به واسطه جدیت برای اجرای این طرح و شناسایی فوتبالیست های مستعد شهرستان های کرمان قدردانی ویژه ای کرد و این طرح را یکی از برنامه های بی نظیر استعدادیابی در فوتبال استان برشمرد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان راور با آرزوی تداوم این طرح، باشگاه مس کرمان را آینده دار فوتبال استان با وجود اجرای این طرح دانست و از همکاری صمیمانه هیات فوتبال این شهرستان با باشگاه مس برای اجرای کامل آن صحبت کرد.

گفتنی است طرح فرهنگستان فوتبال باشگاه مس کرمان یک برنامه جامع و علمی استعدادیابی در شهرستان های استان کرمان است که از طریق آن فرهنگ فوتبال در ابعاد فنی و اخلاقی و اصول حرفه ای گری از سنین پایه به فوتبالیست های مستعد بر اساس برنامه های روز جهانی آموزش داده می شود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74377