باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 11:09:19
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس از سپاسی هم امتیاز می خواهد

دوشنبه 29 مهر ماه 1398 ساعت 11:08

تیم فوتبال سپاسی شیراز تا پایان هفته هشتم رقابت های لیگ یک این فصل با کسب 17 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد تا یکی از مدعیان این فصل لیگ تا بدین جای کار باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، شاگردان داوود مهابادی در این فصل تیم خوب و یکدستی را تشکیل داده اند که پس از شکست در هفته اول رقابت ها در اراک، در هفت بازی بعد خود شکست نخوردند و با کسب 5 پیروزی و دو تساوی نتایج خوبی را برای خود رقم زده اند.

این تیم با 14 گل زده دومین خط حمله برتر لیگ یک تا این هفته را از آن خود کرده است و با 6 گل خورده نیز سومین خط دفاع خوب لیگ یک را در اختیار دارد.

در این تیم بابامحمدی با سه گل زده و یک پاس گل از بازیکنان خطرناک محسوب می شود و در کنار او میلاد غریبی نیز با سه پاس گل و یک گل زده از بهترین بازیکنان این فصل سپاسی محسوب می شود. محمد امینی نیز با دو گل و دو پاس گل از جمله نفرات اثرگذار سپاسی بوده است.

از دیگر بازیکنان شاخص سپاسی در این فصل می توان به نفراتی مثل ایوب کلانتری، محمد حسین کریم زاده، امیر حسین صدیقی، اسماعیل بابایی، میلاد احمدی، بهروز هوشمند و... اشاره کرد.

همه این موضوعات نشان می دهد که تیم سپاسی از تیم های قدرتمند این فصل لیگ یک محسوب می شود که نباید به هیچ وجه برابر این تیم با بی دقتی به بازی پرداخت.

در سوی مقابل مس کرمان که این هفته راه گرفتن امتیاز از تیم های مدعی را به خوبی پیدا کرده است، درصدد است همچنان برروی روند صعود خود حرکت کند و با کسب نتیجه ای عالی با ارائه یک بازی درخشان همانند آنچه که در بازی با ذوب آهن از بازیکنان مس دیدیم، در این بازی خود را به جمع مدعیان نزدیک تر نماید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74374