باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 15:50:51
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه های بازی ذوب آهن و مس/جشن کرمانی در دل نصف جهان

چهارشنبه 24 مهر ماه 1398 ساعت 23:50

تیم فوتبال مس کرمان یکی از بهترین پیروزی های تاریخ خارج از خانه خود را در یکی از سخت ترین بازی های سال های اخیر خود ثبت کرد و با نتیجه 4بر2 در اصفهان تیم لیگ برتری ذوب آهن را در جام حذفی شکست داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مس با پیروزی در این بازی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی صعود کرد و در این مرحله باید پس از انجام قرعه کشی منتظر رقیب خود باشد. حریف و میهمان یا میزبانی مس در مرحله بعد مشخص نیست و این موضوعات پس از قرعه کشی این مرحله مشخص خواهد شد.

مجتبی حسینی سرمربی مس کرمان در دومین مصاف متوالی با تیم های سابق خود در زمین آن ها نتیجه عالی گرفت. حسینی در حالی تیم ذوب آهن که سابقه هدایت آن را داشت در اصفهان 4بر2 شکست داد که هفته قبل نیز در کرج تیم گل ریحان دیگر تیم سابق خود را نیز با نتیجه 1بر1 متوقف کرده بود.

این ششمین بازی متوالی تیم مس کرمان است که بدون شکست زمین را ترک می کند تا مس قهر خجسته ای با باخت در این فصل پیدا کرده باشد.

دو سوم گل های مس در این فصل تا قبل از دقیقه 15 بازی هایش به ثمر رسیده است که این نشان از میل تهاجمی مس در ابتدای بازی های خود دارد. اتفاقی که در این بازی نیز رخ داد.

نزدیک به 200 هوادار تیم مس کرمان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به شدت تیم مس کرمان را در این بازی تشویق کردند و در پایان بازی و پیروزی بزرگ مس کرمان، با حضور بازیکنان تیم خود جشن کرمانی را در دل نصف جهان برپا کردند.

میلاد فخرالدینی بازیکن سابق مس کرمان و یکی از محصولات آکادمی باشگاه مس که در ذوب آهن توپ می زند پیش از بازی نزد همشهریان خود آمد و با آن ها به خوش و بش پرداخت.

در روزی که تیم مس با چهره ای بسیار عالی و مقتدر تحسین همه مخاطبان بازی خود برابر ذوب آهن را جلب کرده بود، کارشناسان و گزارشگر شبکه اصفهان نیز نتوانست لب به تحسین تیم مس کرمان و بیان سابقه و افتخارات بزرگ این تیم نگشاید و بارها از نفرات تیم مس تمجید کردند.

این بازی از دو شبکه استانی اصفهان و سراسری شما به طور مستقیم پخش شد.

 

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74363