باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 05:05:32
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

میزبانی زیر 17 ساله ها، نوجوانان و نونهالان مس در کرمان

سه‌شنبه 23 مهر ماه 1398 ساعت 09:48

تیم های فوتبال پایه مختلف باشگاه مس در رده های سنی و مسابقات خود طی روزهای آتی به میدان خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در بازی برگشت نیمه نهایی رقابت های قهرمانی استان تیم زیر 17 ساله های مس عصر روز چهارشنبه و از ساعت 14 و 30 دقیقه در زمین چمن مصنوعی اختصاصی شهدای مس میزبان تیم مس شهربابک است.

با توجه به پیروزی 4بر0 تیم زیر 17 ساله های مس کرمان در بازی رفت و در شهربابک، تیم مس کرمان کار سختی برای کسب جواز صعود به فینال مسابقات و بازی احتمالی برابر گل گهر ندارد. قهرمان مسابقات قهرمانی استان جواز صعود در رقابت های قهرمانی کشور را کسب خواهد کرد.

تیم زیر 17 ساله های مس کرمان در رقابت های سال گذشته قهرمانی استان نیز عنوان قهرمانی را کسب کرده بود و برای دفاع از عنوان خود به میدان می رود.

عصر روز پنجشنبه 25 مهر ماه نیز تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در همین زمین یعنی شهدای مس و از ساعت 14 میزبان تیم بهمتن شیراز است.

هر دو تیم با هفت امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارند و از همین رو بازی رودروی دو تیم بسیار مهم و سرنوشت ساز تلقی می شود.

تیم نونهالان مس کرمان نیز عصرذ روز جمعه و از ساعت 14 و 30 دقیقه در زمین شهدای مس میزبان تیم ایستاتیس یزد می باشد.

نونهالان مس همینک از 5 بازی خود ده امتیازی هستند و در رده سوم جدول گروه خود قرار دارند و تیم ایستاتیس نیز با 3 امتیاز از 6 بازی در رده آخر جدول گروه می باشد.تی

تیم فوتبال امید مس کرمان نیز که از هفت بازی خود با 12 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر امیدهای کشور می باشد، عصر روز پنجشنبه در اهواز به مصاف تیم نفت می رود که در جدول رده بندی شانه به شانه امیدهای مس قرار دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74356