باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 13:52:43
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

برتری 3بر2 مس بر گل ریحان در سوابق بازی رودرو

چهارشنبه 17 مهر ماه 1398 ساعت 12:46

تیم فوتبال مس کرمان در حالی عصر روز جمعه این هفته در البرز به مصاف تیم گل ریحان می‌رود که این تیم در سال های گذشته با نام اکسین در لیگ یک حضور داشت و آمار بازی‌های رودروی دو تیم در سال‌های قبل، حکم به برتری تیم مس کرمان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛در شش بازی قبلی که دو تیم به مصاف هم رفتند در مجموع تیم مس به سه پیروزی دست پیدا کرده است و تیم گل ریحان نیز در دو مسابقه پیروز شده است و یک بازی دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

در سال 95 مس در کرمان با گل‌های پورشیخعلی و دو گل دغاغله گل ریحان را با نتیجه‌ی 3بر1 در کرمان شکست داد و در بازی برگشت آن سال دوبر صفر به حریف خود در کرج باخت.

در سال 96 نیز مس با تک گل یاسر فیضی نماینده البرز را در کرمان برد و بازی برگشت دو تیم در کرج یک بر یک مساوی شد که اکبرخواه زننده گل مس در این بازی بود.

در سال 97 و بازی رفت دو تیم، مس در کرمان با دو گل حامد محمودی و امین جهان کهن گل ریحان را در کرمان شکست داد و در بازی برگشت و در حالی که مجتبی حسینی مربی امروز مس هدایت تیم البرزی را برعهده داشت بازی یک بر صفر به سود گل ریحان خاتمه یافت.

باید دید دو تیم در نهایت عصر روز جمعه در هفتمین مصاف رودروی خود در رقابت های لیگ یک این فصل چه نتیجه ای را رقم خواهند زد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74337