باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 17:23:25
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پیروزی نوجوانان و تساوی امیدها و نونهالان مس در لیگ برتر

شنبه 13 مهر ماه 1398 ساعت 09:58

تیم های مختلف پایه باشگاه مس کرمان در بازی های این هفته لیگ برتر رده سنی خود به مصاف رقیبانشان رفتند که حاصل آن ها پیروزی نوجوانان و تساوی تیم های امید و نونهالان مس بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم نوجوانان مس کرمان در بازی سوم این فصل خود در رقابت های لیگ برتر در کرمان میزبان تیم آوای میناب بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر این تیم به برتری دست یابد.

گل های شاگردان رسول نامجو را در این بازی حمیدرضا عرب و امیر مددی به ثمر رساندند تا نوجوانان مس با کسب این سه امتیاز هفت امتیازی شوند و بر صدر جدول گروه خود تکیه بزنند. نوجوانان مس بازی هفته بعد خود را روز 19 مهر در کنگ برابر تیم البدر برگزار خواهند کرد.

در هفته ششم رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور نیز تیم امید مس کرمان در بوشهر میهمان تیم امید شاهین بود که تلاش دو تیم در پایان تساوی یک بر یک بود.

تک گل شاگردان آقای عسگری را در این بازی مهدی ذوالعلی به ثمر رساند تا با این یک امتیاز با ارازش امیدهای مس در جدول مسابقات 9 امتیازی شوند و در رده ششم جدول قرار بگیرند. امیدهای مس بازی هفته آینده خود را روز پنجشنبه 18 مهر ماه در کرمان برابر پارس جم برگزار خواهند کرد.

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان نیز در بازی چهارم این فصل خود در کرمان میزبان تیم نونهالان حافظ شیراز بود که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

تک گل شاگردان آقای محمدی در این بازی را یاسین سلطانی به ثمر رساند تا با این تساوی و کسب یک امتیاز نونهالان مس هفت امتیازی شوند و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گیرند.

بازی بعد نونهالان مسروز پنجشنبه 18 مهر ماه در رفسنجان برابر نونهالان مس رفسنجان برگزار خواهد شد.

در ادامه رقابت های لیگ برتر جوانان کشور نیز عصر امروز تیم جوانان مس در اصفهان میهمان تیم ذوب آهن این شهر خواهد بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74318