باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 14:43:35
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

کام هواداران باشگاه مس شیرین/هفته شاد برای تمام خانواده لاله های نارنجی

یکشنبه 7 مهر ماه 1398 ساعت 11:34

تیم های مختلف باشگاه مس کرمان با موفقیت در بازی های این هفته خود، یک هفته کاملا شاد و شیرین را برای هواداران خود رقم زدند و تمامی تیم های باشگاه با موفقیت از زمین مسابقه خارج شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در فوتبال تیم نونهالان مس کرمان در کنگ البدر را شکست داد، در نوجوانان مسی های شهر کرمان در زاهدان تیم دهخدا را بردند و امیدهای مس نیز در کرمان فولاد خوزستان را شکست دادند و تیم جوانان مس نیز در بوشهر یک امتیاز بسیار ارزشمند را از شاهین صدرنشین در زمین آن ها گرفت.

در فوتسال تیم دختران مس در کرمان به پیروزی ارزمند 5بر2 برابر تیم ستارگان ورامین رسید و دختران تیرانداز مس نیز در همین هفته با دو پیروزی بزرگ برار تیم های هیات زنجان و همدان خود را به صدر جدول رقابت های لیگ برتر رساند.

در نهایت روز گذشته نیز تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان موفق شد در یک بازی نفس گیر در نهایت با پیروزی برابر بادران جواز صعود به دور بعد رقابت های جام حذفی را کسب کند تا هفته پر از شاد خانواده بزرگ لاله های نارنجی کامل شود و در این هفته غرورآمیز هواداران تیم های باشگاه حسابی کیفور شوند و با همت همه اعضای خانواده لاله های نارنجی شعار باشگاه یعنی یک خانواده، یک پرچم و به نام نامی مس را تکرار نمائیم و  دعا کنیم که تا باد چنین بادا...

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74303