باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 01:06:29
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

هفته طلایی برای تیراندازان بانو مس/تیرهای دختران مس به صدر جدول لیگ برتر رسید

شنبه 6 مهر ماه 1398 ساعت 09:56

تیم تیراندازی با کمان دختران مس با پیروزی در بازی های هفته چهارم و پنجم خود در رقابت های لیگ برتر، موفق شد به صدر جدول این مسابقات صعود کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته سوم این رقابت ها دختران تیرانداز مس در یک بازی حساس به مصاف تیم بالای جدولی هیات زنجان رفتند که این تیم را در یک بازی بسیار نزدیک و نفس گیر با نتیجه 3بر2 شکست دادند و امتیاز کامل این رقابت را به حساب خود ریختند.

در بازی هفته چهارم دختران تیرانداز مس برابر هیات همدان دیگر تیم مدعی قهرمانی که تا قبل از این بازی در صدر جدول قرار داشت رفتند و با اقتدار و نتیجه 4بر1 این تیم مدعی را شکست دادند تا جای این تیم را در صدر جدول بگیرند.

در پایان بازی های هفته سوم و چهارم  رقابت های لیگ برتر در بخش کامپوند که در سایت تخصصی تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، دختران کماندار مس با 14 امتیاز به صدر جدول رفتند تا هفته ای طلایی برای خود رقم بزنند.

پس از تیم دختران تیرانداز مس، تیم های هیات همدان و هیات زنجان با 14 و 13 امتیاز در رده های دوم و سوم جدول 8 تیمی رقابت های کامپوند قرار دارند.

در بازی های هفته پنجم و ششم دختران کماندار تیم کامپوند مس روز نهم آبان ماه به مصاف تیم های پاس طلایی و هیات مرکزی خواهند رفت.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74294