باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 14:31:45
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

همه جذابیت های مس فصل جدید/از طاهر پدیده تا جوان ترین کاپیتان

سه‌شنبه 2 مهر ماه 1398 ساعت 10:32

با وجود گذشت شش هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فوتبال مس در این فصل از رقابت ها نکات جذاب و قابل توجهی را به خود اختصاص داده است که البته این جذابیت ها در هفته های پیش رو با کسب نتیجه و رسیدن تیم به بالای جدول دلنشین تر خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در تیم این فصل مس که چهره ای جوان تر از همه فصول قبل برخود دارد، یکی از پدیده های جدید فوتبال استان که محصول آکادمی باشگاه مس می باشد، رونمایی شده است.

امیر طاهر بازیکن فصل قبل تیم امید مس کرمان با درخشش و کسب اعتماد کادر فنی حالا در دو بازی اخیر تیم مس برابر داماش و ملوان تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان این تیم شده است.

این مدافع چپ 20 ساله یکی از پدیده های بلامنازع تیم فوتبال مس در این فصل خواهد بود که درخشش در بازی های گذشته مس تنها نقطه شروع برای این بازیکن آینده دار کرمانی است و او باید در هفته های آتی با همین روند از اعتماد کادر فنی نهایت استفاده را برای تداوم درخشش خود داشته باشد.

اوج درخشش طاهر در بازی با ملوان برروی گل دوم تیم مس کرمان رقم خورد و همکاری عالی او با قنبری و پاس زیبا و نهایی او به شنانی سبب شد یکی از فنی ترین گل های این هفته لیگ یک به ثمر برسد. کار برای طاهر آغاز شده است و پدیده تیم مس باید نظرها را همچنان با نمایش خیره کننده اش به دور از هرگونه غرور و حاشیه به سمت خود جلب نماید.

از دیگر نکات جذاب مس در این فصل کاپیتانی ادامه دار حسین حیدری در ترکیب تیم مس کرمان است که او را با 26 سال سن تبدیل به یکی از جوان ترین کاپیتان های لیگ یک این فصل کشور و حتی تاریخ باشگاه مس کرمان کرده است.

مدافع خوش قد و بالای مس کرمان حالا با بستن مداوم بازوبند کاپیتانی مس و بازی در پستی حساس، نقشی مهم در زمین مسابقه دارد و این بازیکن کرمانی باید در بازی های پیش رو برای شادمانی همشهریان خود تلاشی فراتر از تلاش های همیشگی خود داشته باشد.

در کنار همه این موضوعات نباید از فرهاد سالاری بازیکن بزرگ تیم مس کرمان نیز غافل ماند که هرچند در بازی های گذشته فرصت بازی در ترکیب تیم مس کرمان نداشته است اما این بازیکن تیم مس نقش مهم خود را در تمرینات و بدنه تیم مس کاملا ایفا می کند و حضور او در کنار اثر گذاری مثبتش بر فضای تیم بسیار مهم است که نمونه عینی تر این موضوع را می توان در پرسپولیس و سیدجلال حسینی پیدا کرد. رفتار حرفه ای و بزرگ کاپیتان اول تیم مس در این فصل و اثرگذاری مثبت او بر بدنه تیم نیز یکی دیگر از نکات قابل تامل تیم فوتبال مس در این فصل است.

بهرشکل نکات برجسته و شیرین در تیم شایسته این فصل مس کرمان کم نیست و حضور بازیکنان جوان و آینده داری مثل ارشیا عباسی و مجتبی مقتدایی و احتمالا از هفته های آتی علیرضا آرتا نیز از نکات برجسته تیم این فصل می باشد که همه این موضوعات با نتایج شایسته تیم در هفته های آتی تکمیل و لذت بخش تر خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74285