باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 16:25:49
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

شروع خوش یوم مجموعه شهدای مس برای میزبانی رسمی بازی ها

شنبه 30 شهریور ماه 1398 ساعت 10:51

اولین بازی خانگی این فصل نونهالان مس کرمان در رقابت های لیگ برتر این فصل، با اتفاق ویژه ای همراه شد...!

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم نونهالان مس کرمان برای اولین بار میزبانی یک بازی رسمی فوتبال را در مجموعه بزرگ شهدای مس کلید زد و در زمین چمن مصنوعی شماره سه این ورزشگاه در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور، میزبان تیم نوژن اصفهان شد.

این اتفاق با یک پیروزی بسیار بزرگ نیز همراه شد و نونهالان شایسته تیم مس با پیروزی پرگل 6بر0 میهمان اصفهانی خود را درهم کوبیدند تا اولین میزبانی رسمی در مجموعه بزرگ شهدای مس بسیار خوش یومن باشد.

با مجهز سازی زمین چمن مصنوعی شماره 3 این مجموعه، قرار است بازی های تیم نوجوانان مس نیز در همین زمین برگزار شد و رفته رفته میزبانی تیم های فوتبال پایه باشگاه مس در مجموعه اختصاصی شهدای مس نیز انجام شود.

ورزشگاه 30 هزار نفری و اصلی این مجموعه نیز روند تکمیل خود را با سرعت خوبی پشت سر می گذارد و تکمیل راهرو و رختکن و فضای اطراف این ورزشگاه طبق برنامه ریزی در حال انجام است.

تیم فوتبال نونهالان مس با گل های عرفان سلجوقی، امیر فاضل امیری، امیر مهدی ارچنگی، یاسین پورسلطانی، پرهام عظیمی و محمد امین جعفری با شش گل نونهالان نوژن را شکست داد تا با 3 امتیاز به رده پنجم جدول رده بندی صعود کند.

این تیم بازی بعد خود را روز جمعه پنجم مهر ماه در کنگ برابر تیم البدر برگزار خواهد کرد.

همچنین در ادامه رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور تیم امید مس کرمان در بازی چهارم خود در قائمشهر به مصاف تیم نساجی رفت و با یک گل مغلوب میزبان خود شد.

امیدهای مس با این شکست 5 امتیازی باقی ماندند و در رده ششم جدول جای گرفتند. این تیم بازی بعد خود را روز چهارم مهر ماه در زمین شهرداری کرمان برابر فولاد خوزستان برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال جوانان مس کرمان نیز در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر جوانان کشور، عصر امروز شنبه از ساعت 16 و 30 دقیقه در زمین شهرداری کرمان میزبان تیم تراکتورسازی تبریز است.

جوانان مس همینک با سه امتیاز در رده نهم قرار دارند و تیم تراکتورسازی نیز با چهار امتیاز در رده ششم ایستاده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74267