باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 22:42:07
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس و ملوان مصاف دوباره ریشه دارها

پنج‌شنبه 28 شهریور ماه 1398 ساعت 00:17

تیم‌های مس و ملوان از تیم‌های ریشه‌دار و شناخته‌ شده‌ی فوتبال کشور در رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل محسوب می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این دو تیم با سابقه‌ی طولانی حضور در لیگ برتر، سال‌ها با یکدیگر مصاف داده‌اند تا تقریبا از رقبای سنتی برابر یکدیگر محسوب شوند.

مس از سال 1384 که به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرده است 21 بازی برابر ملوان انجام داده است که نکته‌ی جالب این بازی‌ها تعداد کم تساوی‌های آن می‌باشد به طوری که از این تعداد بازی فقط پنج بار دو تیم به تساوی رضایت داده‌اند و ثبت 16 برد و باخت در بازی طرفین نشان می‌دهد که بازی‌های دو تیم همواره جذاب و دیدنی بوده است.

در طول این 21 بازی از سال 1384 که یک دیدار در جام حذفی و شش دیدار در لیگ یک و 14 بازی در لیگ برتر بوده است، تیم مس 7 پیروزی و تیم ملوان 9 برد را به سود خود ثبت کرده‌اند و همانطر که عنوان شد پنج بازی دو تیم هم به تساوی رسیده است.

تیم مس در خانه آماری بسیار خوب برابر انزلی چی ها ثبت کرده است به نحوی که از 11 بازی داخل خانه‌ی خود برابر انزلی‌چی‌ها (که یک مسابقه به جام حذفی بر می‌گشت) 7 پیروزی،3 تساوی و 1 شکست را در کارنامه ثبت کرده است.

البته هر دو بازی رفت و برگشت دو تیم در فصل قبل به تساوی رسید و باید دید بازی روز شنبه دو تیم در کرمان در نهایت چه نتیجه ای به دنبال خواهد داشت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74266