باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 14:57:44
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پایان رقابت دوچرخه سواران مس در مرحله سوم لیگ برتر و استعدادهای برتر پسران

دوشنبه 25 شهریور ماه 1398 ساعت 11:16

دوچرخه سواران مس کرمان به رقابت های مرحله سوم خود در لیگ برتر این فصل با رکاب زدن در مواد مختلف پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این مرحله از رقابت ها که به مدت دو روز در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، دوچرخه سواران مس در مواد مختلف به مصاف رقیبان خود رفتند که در بخش یک کیلومتر سینا کریمیان در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در 4 کیلومتری تعقیبی تیم مس با ترکیب مجید رشیدی، علیرضا رمضانی و محمد چرخ انداز در جایگاه پنجم ایستاد.

در اسکرچ علیرضا رمضانی از تیم مس در جایگاه دوازدهم ایستاد و در بخش تیمی اسپرینت تیم مس کرمان با ترکیب حسین تیزهوش، معین سعید و سینا کریمیان در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در اسپرینت سینا کریمیان دوازدهم شد و در بخش اومینیوم حسین بهرامی از تیم مس در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش دور امتیازی نیز علیرضا رمضانی در جایگاه دوازدهم قرار گرفت و در ماده تعقیبی انفرادی نیز حسین بهرامی نژاد در جایگاه هشتمی این بخش ایستاد.

به گفته حسین اسلامی سرپرست تیم دوچرخه سواری مس نتایج کلی رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری این فصل پس از تجمیع امتیازهای این سه مرحله رسما از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد اما با توجه به محاسبه تقریبی امتیازات تیم دوچرخه سواری مس در جایگاه چهارم یا پنجم این فصل لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در بخش پیست قرار خواهد گرفت.

اما پرونده مسابقات استعدادهای برتر پسر رشته دوچرخه سواری کشور با کسب رتبه سوم از سوی استعدادهای دوچرخه سواری باشگاه مس به پایان رسید.

دومین دوره مسابقات دوچرخه سواری استعدادهای برتر کشور(پسران) به میزبانی استان آذربایجان شرقی آغاز شد و 130 ورزشکار از 31 استان در این مسابقات حاضر شدند.

در این رقابت ها دوچرخه سواران مستعد باشگاه مس در ماده 200 متر توسط محمد امین رحیم آبادی دوم شد و در ماده 2000 متر در جایگاه سوم قرار گرفت. رحیم آبادی که متولد سال 1383 می باشد در بخش کوهستان نیز عالی کار کرد و به مقام قهرمانی رسید.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74256