باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 00:55:38
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مجتبی حسینی: خیلی زود است جدول و رتبه تیم ها را تحلیل نمائیم

دوشنبه 25 شهریور ماه 1398 ساعت 10:42

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از کسب تساوی بیرون از خانه در رشت برابر تیم داماش، تحلیل جدول و رتبه تیم های این فصل را در پایان هفته پنجم بسیار زود دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مجتبی حسینی در پایان بازی تیم های داماش و مس گفت: فشار زیادی روی تیم ما با توجه به شکست بازی قبل بود. از داماش شناخت داشتیم و با برنامه بازی کردیم. می دانستیم که صاحب تک موقعیت خواهیم شد اما متاسفانه پنالتی خود را تبدیل به گل نکردیم. از زحمت بازیکنانم که در این زمین سخت بازی کردند تشکر می کنم.

وی در رابطه با شرایط جدول مسابقات تا پایان هفته پنجم گفت: فکر می کنم صحبت در مورد جدول هنوز خیلی زود است و نباید زود نتیجه گیری کرد. هنوز 5 هفته بیشتر از شروع مسابقات نگذشته است و تیم ها توانایی خود را کاملا بروز نداده اند از همین رو جدول بازی ها در هفته های آتی قطعا تغییرات زیادی خواهد داشت همانند اتفاقی که در فصل های گذشته رخ داده بود.

سرمربی مس در پاسخ به سوالی مبنی بر بی تفاوتی بسیاری از تیم های لیگ پس از گذشت چند هفته از رقابت ها گفت: در نیم فصل دوم تیم هایی که توان مالی ندارند بازی ها را خراب می کنند و این به نظر من درست نیست. اما امیدوارم شرایط به گونه ای شود تیم ها در نیم فصل دوم با مشکل روبرو نشوند. وقتی یک تیم از نظر توان مالی به مشکل برخورد می کند ممکن است اتفاقاتی رخ دهد. البته در همه دنیا همینطور است و برخی تیم ها با پشتوانه مالی خوب، جلوتر از بقیه هستند.

مجتبی حسینی در این کنفرانس به طور ویژه از بازی امیر طاهر مدافع جوان کرمانی مس در ترکیب این تیم تمجید کرد و گفت: من در دفاع چپ امیر طاهر را بازی دادم که یکی از آینده دارترین بازیکنان ایران است. او مقابل تمام بازیکنان سمت راست داماش ایستاد و دیدید که مربی داماش در این سمت سه بازیکن عوض کرد اما این جوان کوچکترین شانسی به بازیکنان داماش نداد و من از او ممنون هستم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74255