باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:08:12
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

زهرا نعمتی: به تاریخ سازی فکر می کنم

یکشنبه 24 شهریور ماه 1398 ساعت 11:32

کماندار بانو خانواده باشگاه صنعت مس کرمان تمرینات خود را به صورت فشرده برای کسب مجوز حضور در المپیک توکیو پشت سر می گذارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ زهرا نعمتی در خصوص شرایط خودش افزود: من به شدت در حال تمرین و تلاش هستم برای مسابقات پیش‌رو اگرچه در مسابقات فیلیپین ما امتیازی کسب نکردیم ولی امیدواریم برای مسابقات بعدی که سهمیه المپیک هم دارد و در اواخر آبان‌ماه برگزار می‌شود، ان‌شاءالله من و همه هم‌تیمی‌هایم بتوانیم موفق باشیم و سهمیه المپیک را کسب کنیم.

عضو تیم ملی تیروکمان کشورمان در پاسخ به این سؤال که سهمیه المپیک یا پارالمپیک کدامیک برای شما مهم‌تر است، اذعان داشت: من یک ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی هستم و هردوی اینها برای من ارزشمند است. حضور مجدد در المپیک که اگر اتفاق بیافتد در دنیا برای اولین بار خواهد بود که در کشور خودمان هم به همین شکل است. امیدوارم بتوانم در المپیک حضور مجدد داشته باشم که قطعاً این یک اتفاق تاریخی برای من و برای کشور عزیزم خواهد بود و حتی مدالی که بتوانم ان‌شاءالله در المپیک کسب کنم و تکرار مدال‌های قبلی‌‌ام در پارالمپیک می‌تواند هم یک رکوردشکنی باشد و هم یک تاریخ ‌‌سازی مجدد باشد. بنابراین هر دوی اینها برایم خیلی مهم است.

نعمتی در پاسخ به این سؤال که برخی‌ها معتقدند که اگر شما تمرکزتان را بر پارالمپیک بگذارید موفق‌تر خواهید بود، تأکید کرد: من نمی‌دانم این نظر را کدام کارشناسی داده ولی خوب قطعا اولویت این است که من توانایی خودم را دارم می‌بینم و رکوردهایم را به ثبت می‌رسانم و از ادوار گذشته و در مسابقات گذشته رکوردهای خیلی خوبی زده‌ام و قطعاً همه تلاشم را برای موفقیت در هر دوی آنها خواهم کرد.

وی در پایان در خصوص مربی خارجی هم خاطرنشان کرد: مربی هیچ فرقی نمی‌کند خارجی باشد یا ایرانی، هر مربی که بتواند کمک کند به پیشرفت تیم ملی برای ما همیت دارد و فرقی نمی‌کند مربی ایرانی باشد یا خارجی.

گفتنی است این ورزشکار خانواده باشگاه مس کرمان در المپیک 2016 رویو در برزیل پس از المپیک 1992 بارسلونا که حسین اسلامی از کرمان در آن حضور داشت، با حضور خود در این رقابت ها طلسم حضور ورزشکاران کرمانی در کاروان ورزش ایران در المپیک را به عنوان پرچمدار این کاروان شکست.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=74252